Der er kærlighed i luften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Anonym trådstarter

Har en søn på 2 mdr, og er ikke sammen med faderen!!!!
Er så begyndt at se meget til en god kammerat, og vi endte også med at være sammen forleden. Vi har længe haft en lille flirt, og snakker sammen hverdag. Selv når vi bare ses på strøget, kan vi næsten ikke sige farvel igen.
 Selv om min søn ikke er ældre, har jeg alligevel valgt, at min nye "legekammerat" () først skal komme på besøg, når min søn sover. Jeg synes ikke der er nogen grund til at min søn får et forhold til en mand, som måske ikke er der om et halvt år........

Nogle der har været i lignede situation ?????
Og hvornår præsenterede I jeres guldklump for jeres nye "legekammerat" ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

frk Jensen

Årh hvor kender jeg godt situationen... Jeg er selv alene mor og ser også en fyr. Men han kommer først når marcus sover eller når han er i dagpleje. Vi skal lære hinanden at kende først, og jeg skal være sikker på at det ikke bare er en flirt. Han accpetere det heldigvis og respektere det. Synes min søn har rigeligt med mennesker han skal forholde sig til, med familie og dagpleje, så venter hvert fald et par mdr endnu før de skal præsenteres for hinanden. Har vel set ham i to mdr nu, men har ikke travlt eller noget..
Nyder også at det kun er mig og Marcus lidt endnu...

Knus og hvor er det fedt at være forelsket..

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Har en søn på 2 mdr, og er ikke sammen med faderen!!!!
Er så begyndt at se meget til en god kammerat, og vi endte også med at være sammen forleden. Vi har længe haft en lille flirt, og snakker sammen hverdag. Selv når vi bare ses på strøget, kan vi næsten ikke sige farvel igen.
 Selv om min søn ikke er ældre, har jeg alligevel valgt, at min nye "legekammerat" () først skal komme på besøg, når min søn sover. Jeg synes ikke der er nogen grund til at min søn får et forhold til en mand, som måske ikke er der om et halvt år........

Nogle der har været i lignede situation ?????
Og hvornår præsenterede I jeres guldklump for jeres nye "legekammerat" ????

Jeg er nok ret så meget omvendt,...og da især ved så små bøn...mennesker kommer og går gennem mit liv og skulle jeg hver gang kun se mennesker når ungerne sov, så kunne jeg jo ikke have noget forhold til nogen mennesker og jeg tænker ikke kun på kærester.
Jeg ville lade en mand være der og er barnet større så ikke sidde og kysse osv før det sover...men det er da vigtigt at se personen i nærheden af mit barn...for kan det ike hænge sammen, så er mandne ikke en mulighed...og med et barn på to mdr. der skal du da bare nyde din kæreste...
Knus Eva.

Anmeld

19. juli 2009

Anonym trådstarter

BetinaMørk skriver:

Årh hvor kender jeg godt situationen... Jeg er selv alene mor og ser også en fyr. Men han kommer først når marcus sover eller når han er i dagpleje. Vi skal lære hinanden at kende først, og jeg skal være sikker på at det ikke bare er en flirt. Han accpetere det heldigvis og respektere det. Synes min søn har rigeligt med mennesker han skal forholde sig til, med familie og dagpleje, så venter hvert fald et par mdr endnu før de skal præsenteres for hinanden. Har vel set ham i to mdr nu, men har ikke travlt eller noget..
Nyder også at det kun er mig og Marcus lidt endnu...

Knus og hvor er det fedt at være forelsket..

Det er lige præcis også det jeg tænker. Min søn har nok mennesker at forholde sig til, da jeg rimelig tit ser både min far og hans kæreste, min mor og hendes mand, og min søster og svoger - For ikke at nævne min mormor og morfar og min onkel og tante. Vi er en meget tæt knyttet familie.
Og jeg ved at min "legekammerat" er så glad for børn, og de gange vi er stødt ind i hinanden på strøget, har min søn jo også været med, men der giver vi jo ikke udtryk for vores følelser for hinanden, for jeg er nemlig overbevist om at min søn kan mærke når der er noget i luften .. Har jeg ikke ret ?

Anmeld

19. juli 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg er nok ret så meget omvendt,...og da især ved så små bøn...mennesker kommer og går gennem mit liv og skulle jeg hver gang kun se mennesker når ungerne sov, så kunne jeg jo ikke have noget forhold til nogen mennesker og jeg tænker ikke kun på kærester.
Jeg ville lade en mand være der og er barnet større så ikke sidde og kysse osv før det sover...men det er da vigtigt at se personen i nærheden af mit barn...for kan det ike hænge sammen, så er mandne ikke en mulighed...og med et barn på to mdr. der skal du da bare nyde din kæreste...
Knus Eva.

Jeg har skam også veninder og familie på besøg når min søn er vågen, men jeg er bare af den overbevisning at min søn kan mærke når der er noget i luften, og hvis så min "legekammerat" (som er meget glad for børn) begynder at få et forhold til min søn, og han så pludselig ikke er der mere, hvordan kan min søn så ikke risikere at reagerer ? Kan de ikke blive dybt forvirret i den alder ???

Anmeld

19. juli 2009

frk Jensen

Anonym skriver:

Det er lige præcis også det jeg tænker. Min søn har nok mennesker at forholde sig til, da jeg rimelig tit ser både min far og hans kæreste, min mor og hendes mand, og min søster og svoger - For ikke at nævne min mormor og morfar og min onkel og tante. Vi er en meget tæt knyttet familie.
Og jeg ved at min "legekammerat" er så glad for børn, og de gange vi er stødt ind i hinanden på strøget, har min søn jo også været med, men der giver vi jo ikke udtryk for vores følelser for hinanden, for jeg er nemlig overbevist om at min søn kan mærke når der er noget i luften .. Har jeg ikke ret ?

De små poder kan mærke alt... Hvis jeg er sur, eller ked af det er min søn meget meget mor pyller.. Men er jeg glad og oser af overskud så er han bare en super dejlig glad dreng.. jeg glæder mig da helt vildt meget til at de skal mødes, men tager det med ro.
Når nu du møder ham på byture så ligger trolden vel i barnevognen og sover, idet han ikke er ældre.
Klø på og nyd kærligheden... Det gør jeg hvert fald!

Knus

Anmeld

19. juli 2009

Anonym trådstarter

BetinaMørk skriver:

De små poder kan mærke alt... Hvis jeg er sur, eller ked af det er min søn meget meget mor pyller.. Men er jeg glad og oser af overskud så er han bare en super dejlig glad dreng.. jeg glæder mig da helt vildt meget til at de skal mødes, men tager det med ro.
Når nu du møder ham på byture så ligger trolden vel i barnevognen og sover, idet han ikke er ældre.
Klø på og nyd kærligheden... Det gør jeg hvert fald!

Knus

Jo han ligger da i barnevognen, men det er ikke altid han sover - Og min "legekammerat" har det med at stikke hovedet HELT NED i barnevognen og nusse'pusse'pludre, du ved ? 

Du kan tro jeg nyder det. Efter at have været alene med det hele, er det rart at have en at dele glade og trælse dage med. Han har nu altid lagt øre til, men det er bare som om at de krammere der, der før var så dejlige og betrykkende, de bare er blevet det eneste der hjælper.

Anmeld

19. juli 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg har skam også veninder og familie på besøg når min søn er vågen, men jeg er bare af den overbevisning at min søn kan mærke når der er noget i luften, og hvis så min "legekammerat" (som er meget glad for børn) begynder at få et forhold til min søn, og han så pludselig ikke er der mere, hvordan kan min søn så ikke risikere at reagerer ? Kan de ikke blive dybt forvirret i den alder ???

Men veninder kommer og går jo også...bedsteforældre kan dø osv...jeg tror altså ikke du skal være så bekymret og slet ikke med et spædbarn som man jo altså ikke kan lege med-smiler
Så længe din søn har dig tæt på og du dækker hans behov så er du hans verden og at du har din kæreste tror jeg faktisk ikke betyder det store....men det skader jo heller ikke du kun har ham på besøg når den lille sover....jeg synes bare ikke det er nødvendigt-smiler
Knus Eva...

Anmeld

19. juli 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

Knus Eva.

Helt enig, børn på 2 mdr. ved ikke om det er mors kæreste eller mors gamle ven fra folkeskolen, - hvad forskel skulle det gøre?

Anmeld

19. juli 2009

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Helt enig, børn på 2 mdr. ved ikke om det er mors kæreste eller mors gamle ven fra folkeskolen, - hvad forskel skulle det gøre?

Det kan godt være I har ret ..
Det er måske bare min skræk at det skal gå galt, da jeg har en søster som også er alene med hendes to børn (de har hver deres far) og den ældste på 15år (som ikke ser sin far) er virkelig blevet mærket af at der har rendt mænd ind og ud af hans liv - Han har jo ikke haft nogen manderolle og forholde sig til, for lige når det hele er godt, og han har knyttet sig til en, så er de blevet "taget fra ham" igen, hvis I forstår ???..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.