Hvordan melder jeg mig ud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
3 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger ! Ork er sååå træt af at gå i min mødre gruppe !! Jeg tæller dagene til jeg skal afsted igen og får det dårligere og dårligere jo tættere jeg kommer på !!

Jeg er ikke typen der elsker og sidde og snakke om vind og vejr og hver gang vi er sammen sidder jeg bare og tæller minutterne eller håber på mit barn skriger så meget vi bliver nød til og gå ! Og ligeså snart jeg er væk, får jeg frisk luft igen og glæder mig over der er 14 dage til næste gang !

De er nogle søde piger men de er mellem 5-10 år ældre end mig og er bare det stadie højere oppe end mig ! Vi har bare ikke det samme til fælles andet end vores babyer !

Jeg kan ikke vente til januar hvor jeg skal tilbage på skolebænken, for så er de tirsdage slut !

Men orker bare ikk mere nu !
Jeg er den tavse type og siger sjælent min mening så hvordan filan får jeg sagt det på en pæn måde ? Vi har trods alt gået sammen siden april !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Send dem en sms eller gruppe på fb eller hvad i bruger at du ikke længere kan overskue at komme i gruppen. At de må have det godt og held og lykke med fremtiden. det havde jeg nok gjort. Det var der en der gjorde i min mødregruppe. Hun kunne så ikke overskue det, men det er jo ligemeget

Anmeld

18. september 2013

Aabye

Det jeg gjorde med min mødregruppe da jeg ikke lige kunne overskue at skulle afsted, var at jeg simpelthen bare skrev: "Hej piger.. Jeg har sku ikke lige overskud til at komme i mødregruppe da der pt foregår rigtig mange ting som jeg lige bliver nød til at have styr på..." De var super forstående.. Dog er jeg godt tilbage igen.. 

Synes du skal sige det som det er.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.