hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. september 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Jeg mangler lidt inspiration.....

Vores datter bliver 18 om godt 3 uger, og jeg aner ikke hvad jeg skal give hende.

Jeg har ikke besluttet hvad det må koste, og det kommer også meget an på hvad jeg køber.

Kørekortet er hun ved at tage, og har selv betalt. Hun bor i egen lejlighed, arbejder, og har selv købt alt det moderne elektronik;-) Begynder på uddannelse til januar og har læreplads. Ingen kærste endnu, men mange venner og veninder.

Hun og en veninde slår sig sammen og holder fest for de unge . Derudover har vi inviteret familien ( 17 stk) ud og spise, som vi så betaler. Festen for de unge betaler hun selv.

Jeg vil gerne give hende noget personligt, men også noget hun virkeligt kan få glæde af. Synes det er svært fordi hun ofte bare selv køber hvad hun mangler.
Har I nogle ideer??

Og gerne i alle prisklasser:-)

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Pcokate

Tin skriver:

Vores datter bliver 18 om godt 3 uger, og jeg aner ikke hvad jeg skal give hende.

Jeg har ikke besluttet hvad det må koste, og det kommer også meget an på hvad jeg køber.

Kørekortet er hun ved at tage, og har selv betalt. Hun bor i egen lejlighed, arbejder, og har selv købt alt det moderne elektronik;-) Begynder på uddannelse til januar og har læreplads. Ingen kærste endnu, men mange venner og veninder.

Hun og en veninde slår sig sammen og holder fest for de unge . Derudover har vi inviteret familien ( 17 stk) ud og spise, som vi så betaler. Festen for de unge betaler hun selv.

Jeg vil gerne give hende noget personligt, men også noget hun virkeligt kan få glæde af. Synes det er svært fordi hun ofte bare selv køber hvad hun mangler.
Har I nogle ideer??

Knus Tina

Et arvestykke a la smykke måske? 

En rejse for 2 (billig: kroophold, oslotur m.m.)

hvis hun samler/interessere sig for noget bestemt så i den katagori (fx samler hun på små hundefigurer så sådan en)

En oplevelsestur fx chokoladesmagning m.m. 

Bil

Anmeld

19. september 2013

serinasmor

Tin skriver:

Har I nogle ideer??

Knus Tina

en tur for 2 til london eller paris ... (til hende og en veninde) evt med lommepenge (måske bare nogle)

et smykke

en Ipad

en fed telefon

en bil (hvis hendes økonomi kan tåle at have bil)

tilskud til en bil (samme som ovenover)

tilskud til festen

en buket blomster leveret til døren hver uge i et år

oplevelsesgavekort (noget hun ville synes var fedt - sportsvognstur/ faldskærm/ballonflyvning/chokoladelavning osv)

Spaophold

en lækker frakke (eller gavekort til en butik hvor hun kan købe det)

tøj

sko

Det var nok et eller andet sted de vilde og meget dyre poster men du skrev alle prislejer

lige meget hvad kommer det jo helt an på hvordan din datter er og hvad hun ville blive glad for

Anmeld

19. september 2013

Misscbn

Tin skriver:

Har I nogle ideer??

Knus Tina

Jeg har sådan en starlight guldring man kan købe i aveny og den kan man ombytte inden for 2 år og betale diffen og så får man en med større diamant den er min ynglings!

Anmeld

19. september 2013

B&J

er der slet ikke noget hun mangler i den lejlighed???

så alt bliver nemmer og biller har hun en god fryser ja ved det er kedeligt men den kan gøre så man spare virkelig mange penge fordi når der er kød osv i den

jeg ønskede mig alt til lejligheden alt fra fryser til støvsuger til microovn ja alt, tøj alle de ting man selv kan spare

Anmeld

19. september 2013

Tin

Profilbillede for Tin
B&J skriver:

er der slet ikke noget hun mangler i den lejlighed???

så alt bliver nemmer og biller har hun en god fryser ja ved det er kedeligt men den kan gøre så man spare virkelig mange penge fordi når der er kød osv i den

jeg ønskede mig alt til lejligheden alt fra fryser til støvsuger til microovn ja alt, tøj alle de ting man selv kan spare

jo hun ønsker sig godt nok støvsuger og bordopvasker....men synes bare det er lidt kedelige gaver at give, tænker at bedsteforældrene kan få lov at forære hende det;-)

Lige nu hælder jeg måske mest til en rejse,da hun er meget eventyrlysten. Også evt et smykke.

Anmeld

19. september 2013

B&J

Tin skriver:

jo hun ønsker sig godt nok støvsuger og bordopvasker....men synes bare det er lidt kedelige gaver at give, tænker at bedsteforældrene kan få lov at forære hende det;-)

Lige nu hælder jeg måske mest til en rejse,da hun er meget eventyrlysten. Også evt et smykke.

hvis du har andre der kan give hende det så syntes jeg bestemt i skal give hende  noget der er feder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.