Dumme vægt! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2013

Lille-mor-93

Heej alle mødreø/kommende mødre
-Ja min lille dejlige guldklump er idag en måned gammel - og de 14 kg er væk, de forsvandt egentlig meget hurtigt!!! (tog 21 kg på) så mangler stadig 7 kg, og vægten står bare total stille! øv øv øv
Mon det er de 7 kg jeg selv skal kæmpe en hård kamp for at få væk, eller kan jeg være heldig endnu, at de forsvinder?
(Ammer ikke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Antioxi

Lille-mor-93 skriver:

-Ja min lille dejlige guldklump er idag en måned gammel - og de 14 kg er væk, de forsvandt egentlig meget hurtigt!!! (tog 21 kg på) så mangler stadig 7 kg, og vægten står bare total stille! øv øv øv
Mon det er de 7 kg jeg selv skal kæmpe en hård kamp for at få væk, eller kan jeg være heldig endnu, at de forsvinder?
(Ammer ikke)

Giv det lidt tid! Kender ikke mange, der har tabt samtlige af deres graviditetskilo efter bare én måned! Det skal nok komme, og når du så kommer igang med at træne igen, går det nok hurtigt, hvis du er indstillet på at de skal væk

Anmeld

18. september 2013

Muffinmus

det har taget mig op mod et år hver gang...og her sidste gang mangler jeg stadig kg..så slap nu af og nyd du er mor i stedet for at bekymre dig unødvendigt o sølle 7 kg 4 uger efter en fødsel....

Anmeld

18. september 2013

AnthonsMor

Lille-mor-93 skriver:

(Ammer ikke)

Du skal give det lidt tid.. Min søn er 6 måneder på fredag og jeg har stadig ikke smidt det hele - er dog ved at være der (ca. 1 kilo fra), men det har taget 6 måneders tid..

Så det skal have tid.. Det er sygt flot at du allerede har tabt 14 kilo efter fødsel.. Jeg tabte den første måned 6 kilo MAX..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.