Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Nu har jeg haft mens smerter on and off siden imorges, men øv hvor gider de bare ikke tage til ordentlig selvom jeg synes det gøre lidt mere ondt nu. Håber snart der sker noget mere..
Nu har jeg haft mens smerter on and off siden imorges, men øv hvor gider de bare ikke tage til ordentlig selvom jeg synes det gøre lidt mere ondt nu. Håber snart der sker noget mere..
Krydser fingre for at der snart sker noget..
For der snart sker noget.
pcoramt skriver: Krydser fingre for at der snart sker noget..
MIWULA skriver: For der snart sker noget.
MiichellaMalou skriver: Taak Men det hele er vist gået i sig selv igen så der både gjort rent vasket tøj osv.
Taak Men det hele er vist gået i sig selv igen så der både gjort rent vasket tøj osv.
Du skal være velkommen til at fortsætte her hjemme :p skal sættes i gang på fredag så burde give den gas, men har fået en nerve i klemme i hoften :/
pcoramt skriver: Du skal være velkommen til at fortsætte her hjemme :p skal sættes i gang på fredag så burde give den gas, men har fået en nerve i klemme i hoften :/
MiichellaMalou skriver: Taak men nu har jeg selvfølgelig ikke ondt mere, og alt er klaret. Så nu kommer de sikkert først senere for at gå i sig selv igen som de plejer. Suuk altså
Taak men nu har jeg selvfølgelig ikke ondt mere, og alt er klaret. Så nu kommer de sikkert først senere for at gå i sig selv igen som de plejer. Suuk altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128