tag nu til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Nu har jeg haft mens smerter on and off siden imorges, men øv hvor gider de bare ikke tage til ordentlig selvom jeg synes det gøre lidt mere ondt nu. Håber snart der sker noget mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

pcoramt

MiichellaMalou skriver:

Nu har jeg haft mens smerter on and off siden imorges, men øv hvor gider de bare ikke tage til ordentlig selvom jeg synes det gøre lidt mere ondt nu. Håber snart der sker noget mere..

Krydser fingre for at der snart sker noget.. 

Anmeld

18. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

For der snart sker noget. 

Anmeld

18. september 2013

MorTilEn2013Dreng

pcoramt skriver:

Krydser fingre for at der snart sker noget.. 

Taak
Men det hele er vist gået i sig selv igen så der både gjort rent vasket tøj osv.

Anmeld

18. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

For der snart sker noget. 

Taak men nu har jeg selvfølgelig ikke ondt mere, og alt er klaret. Så nu kommer de sikkert først senere for at gå i sig selv igen som de plejer. Suuk altså

Anmeld

18. september 2013

pcoramt

MiichellaMalou skriver:

Taak
Men det hele er vist gået i sig selv igen så der både gjort rent vasket tøj osv.

Du skal være velkommen til at fortsætte her hjemme :p skal sættes i gang på fredag så burde give den gas, men har fået en nerve i klemme i hoften :/ 

Anmeld

18. september 2013

MorTilEn2013Dreng

pcoramt skriver:

Du skal være velkommen til at fortsætte her hjemme :p skal sættes i gang på fredag så burde give den gas, men har fået en nerve i klemme i hoften :/ 

Gid det var mig der skulle sættes igang. Er trættende med de menstruations smerter hverdag. Skal så til kontrol imorgen, både ctg og scanning. Jeg har utrolig nok meget energi og burde jo nok slappe af.

Anmeld

18. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Taak men nu har jeg selvfølgelig ikke ondt mere, og alt er klaret. Så nu kommer de sikkert først senere for at gå i sig selv igen som de plejer. Suuk altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.