Hurtigt hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
2 synes godt om
18. september 2013

Blirnokaldrigfru

Min datter - 14 mdr - kastede voldsomt op i nat og ku intet holde i sig, faldt så i søvn og sov ca 6 timer, har fået knap 1 helt glas vand og en smule hvid brød og har nu sovet i 2 timer og 3 kvarter, hendes bleer har været ret tørre hele natten og i formiddags - bør jeg vække hende så hun kan få væske??? Eller skal jeg lade hende sove ud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

VIPpigen

Jeg ville nok lade hende sove. Tænk på hvor meget energi så lille en krop bruger på at kaste op (ved jeg selv bruger oceaner af energi under sådan sygdom) men få noget saft, og evt salte skruer i hende når hun vågner. Både salt og sukker balance er det første som ryger i de sygdomme

god bedring med hende

Anmeld

18. september 2013

Blirnokaldrigfru

VIPpigen skriver:

Jeg ville nok lade hende sove. Tænk på hvor meget energi så lille en krop bruger på at kaste op (ved jeg selv bruger oceaner af energi under sådan sygdom) men få noget saft, og evt salte skruer i hende når hun vågner. Både salt og sukker balance er det første som ryger i de sygdomme

god bedring med hende

Du sys ikke jeg skal være bekymret for om hun dehydrerer?

Anmeld

18. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville ikke vække hende. Men tilbyde hende noget saftevand når hun vågner :-)

Anmeld

18. september 2013

VIPpigen

Frk P. skriver:

Du sys ikke jeg skal være bekymret for om hun dehydrerer?

Nej, ikke endnu. Jeg tror mere hun er træt eller udmattet over natten, og så bliver det måske endnu værrere hvis du vækker hende for at få væske i hende.

Anmeld

18. september 2013

skatja

hvis du er bange for om hun dehydrere så ville jeg give hende revolut fra apoteket som skal blandes i kogende vand og køles af. det er meget effektivt. jeg bruger det vil vores søn så snart han får feber da han lider af feberkramper. det er effektivt til at få feberen ned, og for vores vedkomne den eneste mulighed da han ikke må få panodil når han har temdens til at krampe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.