Skal man have en kvittering for modtagelse af klage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har for 4 uger siden indsendt en klage til su-styrelsen for et afslag på handicaptillæg. Jeg ved godt der kan gå op til 8 måneder før jeg får svar på klagen. Men det undrer mig lidt, at jeg ikke har modtaget en "kvittering" for, at de har modtaget min klage.
Man har 4 uger til at klage, hvis man ikke er enig i afgørelsen, og det er jo lidt ærgerligt, hvis der går 8 måneder, og jeg så finder ud af, at de slet ikke har modtaget min klage

Er det almindeligt ikke at modtage en bekræftelse på, at de har modtaget klagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har for 4 uger siden indsendt en klage til su-styrelsen for et afslag på handicaptillæg. Jeg ved godt der kan gå op til 8 måneder før jeg får svar på klagen. Men det undrer mig lidt, at jeg ikke har modtaget en "kvittering" for, at de har modtaget min klage.
Man har 4 uger til at klage, hvis man ikke er enig i afgørelsen, og det er jo lidt ærgerligt, hvis der går 8 måneder, og jeg så finder ud af, at de slet ikke har modtaget min klage

Er det almindeligt ikke at modtage en bekræftelse på, at de har modtaget klagen?

Jeg ved ikke om man modtager en bekræftelse. Jeg fik ikke en kvittering på at jeg havde ansøgt dengang. Der kom bare brev da sagen var behandlet. Men hvorfor ringer du ikke bare ind til SU styrelsen? de har nogle der sidder med handicaptillæg hvor du kan stille spørgsmål 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.