sidste udkald.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. september 2013

NessaXenia

okay.. vi kører på cyklus nr. 8.
Vi købte æl-teste og jeg har nu brugt 17 teste, jeg havde mens. d. 12-18 i sidste månede. Fik det allerede igen d. 5. september og det varede i 6 dage..

Så begyndte jeg at teste hver dag, ofte om eftermiddagen og igen kl 20.

Der har ikke været nogen som har været positive eller noget der minder om.. Igår var der okay med farve i, og regnede med at den var ved at komme eftersom at jeg har teste lige siden mens stoppede..

Men....

Testen idag er fuldstændig negativ, ikke skyggen af en streg nr 2..

Og jeg kan så forvente mens om en uges tid..

Er der chancer for at jeg slet ikke har æggeløsning?
Eller hvad sker der lige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Kløver

Hvis du havde mens fra den 5 burde du også først få æl indenfor den uges tid

Anmeld

17. september 2013

NessaXenia

Maja84 skriver:

Hvis du havde mens fra den 5 burde du også først få æl indenfor den uges tid

Ja hvis jeg havde regelmæssig cyklus...

Anmeld

17. september 2013

Kløver

NessaXenia skriver:

Ja hvis jeg havde regelmæssig cyklus...

Ok stod der ik noget om og din mens kom på dag 24 sidst så æl kan jo nå at komme inden for de næste par dage, bruger du strips eller digital ? Jeg har kun kunne stole på de digitale og ellers kunne det være du skulle snakke med lægen hvis du slet ikke tester positivt. Har noget ændret sig siden du fik din datter?

Anmeld

17. september 2013

NessaXenia

Maja84 skriver:

Ok stod der ik noget om og din mens kom på dag 24 sidst så æl kan jo nå at komme inden for de næste par dage, bruger du strips eller digital ? Jeg har kun kunne stole på de digitale og ellers kunne det være du skulle snakke med lægen hvis du slet ikke tester positivt. Har noget ændret sig siden du fik din datter?

Bruger strips.
Min mens har kommet d.

30.
21
12
29
16
26
12
5.
De seneste måneder.

Ikke udover at min mens kommer uregelmæssigt vare længere.

Egentlig det der bekymre mig mest..

Ikke fordi at æl er der vi kun er sammen men ville være meget rart at vide om fer er æl overhovedet. .

Mht æl den kommende uge så må tiden vise om jeg for mens eller vi kommer forfra..

Anmeld

17. september 2013

Kløver

NessaXenia skriver:

Bruger strips.
Min mens har kommet d.

30.
21
12
29
16
26
12
5.
De seneste måneder.

Ikke udover at min mens kommer uregelmæssigt vare længere.

Egentlig det der bekymre mig mest..

Ikke fordi at æl er der vi kun er sammen men ville være meget rart at vide om fer er æl overhovedet. .

Mht æl den kommende uge så må tiden vise om jeg for mens eller vi kommer forfra..

Du kan prøve at snakke med lægen for lyder da lidt rodet

Anmeld

17. september 2013

NessaXenia

Maja84 skriver:

Du kan prøve at snakke med lægen for lyder da lidt rodet

ja må se hvornår mens kommer igen og så kontakte lægen..
tak

Anmeld

18. september 2013

Hyacinth

Vi købte æl-teste og jeg har nu brugt 17 teste, jeg havde mens. d. 12-18 i sidste månede. Fik det allerede igen d. 5. september og det varede i 6 dage..

Der har ikke været nogen som har været positive eller noget der minder om.. Igår var der okay med farve i, og regnede med at den var ved at komme eftersom at jeg har teste lige siden mens stoppede..

Men....

Årh, det test-helvede var jeg også igennem for år tilbage(tidligere kæreste).
Vi prøvede at få børn i 1,5 - 2 år, men intet skete. Jeg prøvede ÆL-teste flere mdr i træk på forskellige cyklustidspubkter og ingen af dem var positive eller i nærheden af at blive det. Vi prøvede med, at jeg målte min temperatur, lå med måsen i vejret osv.
Min cyklus var meget regelmæssig(nærmest på klokkeslæt)
Vi endte så med at gå fra hinanden efterfølgende.

Siden hen har jeg været gravid 3 gange med min nuværende mand.
En spontan abort(desværre) og 2 dejlige børn på hhv. 2 år og 11 mdr.
Jeg giver ikke en hat for de ÆL-teste, fordi jeg har set flere gange(hos andre jeg kender og mig selv) at de ikke giver positivt udslag, men at man alligvel ender gravid.

Jeg ville selvfølgelig være OBS på, om alt er ok, om du har testet på rigtige tidspunkt i cyklus osv. Men jeg ville ikke partout antage, at der var noget galt det var der jo ikke her  - og min eks har selv fået barn for et par år tilbage, så han "fejlede" jo heller ikke noget

Så tag det roligt, inden du får det skidt med resultaterne.

Anmeld

18. september 2013

MorTilDenDejligste

NessaXenia skriver:

Men....

du kan sagtens have æl uden at har kunne teste posetiv.

da vi prøvede med vores den første fik jeg aldrig et posetiv resultat hverken med strips eller digital og vi prøvede 1 år før det lykkes og der kom da en dejlig lille dreng ud af det.

denne gang prøver vi igen med æl test og har stadig ikke kunne få en posetiv på test men kender min krop så godt at jeg kender min krops symptomer på æl. min læge sagde at har man mens har man haft æl sjovt nok så bliv du ikke bange hvis du ikke kan få et posetiv resultat det er der faktisk mange der ikke kan og børn kommer jo til verden 

håber det kunne hjælpe dig lidt

Anmeld

18. september 2013

NessaXenia

catharina skriver:

du kan sagtens have æl uden at har kunne teste posetiv.

da vi prøvede med vores den første fik jeg aldrig et posetiv resultat hverken med strips eller digital og vi prøvede 1 år før det lykkes og der kom da en dejlig lille dreng ud af det.

denne gang prøver vi igen med æl test og har stadig ikke kunne få en posetiv på test men kender min krop så godt at jeg kender min krops symptomer på æl. min læge sagde at har man mens har man haft æl sjovt nok så bliv du ikke bange hvis du ikke kan få et posetiv resultat det er der faktisk mange der ikke kan og børn kommer jo til verden 

håber det kunne hjælpe dig lidt

Opgiver også det æl ræs og må lade naturen gå sin gang.
HAR nok haft æl eftersom der gik 24 timer fra at den var næsten positiv til at jeg testede igen næste dag. Så kan den vel være kommet derimellem og så te st en derefter var bragende negativ igår. Har ike flere teste og magter heller ikat tteste mere lige nu.. blir sgu mere forvirret end det hjælper. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.