Infomøde omkring PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg 2 akutte kejsersnit bag mig og stiler denne gange efter et pks, jeg er blevet indkaldt til et info møde vedr. kejsersnit

Får man noget af vide man IKKE ved, når man har fået lave to ks før?

Skal man scannes?

Tilses af læge?

Andet?

Det eneste der står er, at det varer mellem 2-4 timer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Smil

Profilbillede for Smil
Anonym skriver:

Nu har jeg 2 akutte kejsersnit bag mig og stiler denne gange efter et pks, jeg er blevet indkaldt til et info møde vedr. kejsersnit

Får man noget af vide man IKKE ved, når man har fået lave to ks før?

Skal man scannes?

Tilses af læge?

Andet?

Det eneste der står er, at det varer mellem 2-4 timer....

Tænker det er lidt svært at svare på, fordi det sikkert kommer an på, hvilket sygehus du er tilknyttet og hvor langt du er i din graviditet. Jeg hørte til OUH og kan derfor kun svare i forhold til dette.

Jeg blev indkaldt til en samtale med en fødselslæge i forbindelse med md-scanningen, om hvorfor jeg ønskede et pks og fik lov til at få sådan et.

Et par dage inden pks blev jeg indkaldt til et infomøde sammen med 3 andre kvinder, som skulle have pks samme dag, som mig.

Her snakkede vi med en sygeplejerske fra barselsgangen om diverse ting i forhold til selve indlæggelsen, kejsersnittet osv.

Vi snakkede hver især også med fødselslægen, som skulle udføre kejsersnittet samt den narkoselæge, der skulle lægge epiduralblokaden. Ikke mindst fik vi af vide, hvad nummer man var på selve dagen

Den ene kvinde, jeg var til møde sammen med skulle have sit 3. pks, så mit indtryk var, at man skulle deltage i infomødet.

Personligt var jeg også meget glad for at få sat ansigt på diverse personer

Anmeld

17. september 2013

Kløver

Lyder underligt ?? Har selv 2 ks bag mig og fik at vide at så må man ikke føde vaginalt 3 gang
Kan ikke se hvad der skal tá så længe men du må meget gerne dele når du har fundet ud af det

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Lyder underligt ?? Har selv 2 ks bag mig og fik at vide at så må man ikke føde vaginalt 3 gang
Kan ikke se hvad der skal tá så længe men du må meget gerne dele når du har fundet ud af det

undre mig nemli også, at der står mellem 2-4 timer og jeg har endda fået 2 ks tidligere, så håber da jeg får bare lidt ny viden i løbet af de timer

Anmeld

17. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

undre mig nemli også, at der står mellem 2-4 timer og jeg har endda fået 2 ks tidligere, så håber da jeg får bare lidt ny viden i løbet af de timer

Ja, virker mystisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.