Når hun har meget mere lyst end ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
2 svar
1 synes godt om
17. september 2013

RosaSofia

Ja som overskriften siger, når man som kvinde har meget mere sexlyst end manden. 

Vi har et godt forhold, har meget at tale om, fælles interesser, meget romantik (gåture, middage og rejser), han er en god far, han mere end tager sin del af det praktiske, men dybt suk det med sex. Vi har kendt hinanden i 5 år og de første 3 var det ikke det store problem, men de sidste to år har jeg bare gange tusind haft mere lyst end ham.

I perioder har vi gjort det hver dag, men det er altså som om han mest gør det for min skyld. At han er forelsket i mig, er jeg ikke i tvivl om, han køber blomster og skriver digte til mig og viser på alle andre måder, at han vil mig.

Jeg savner bare at gå i seng med en mand, der virkelig kan lide sex og kan lide det med mig. En mand, der ikke kan stå for, når man vimser rundt i små underkjoler eller når man kommer hjem fra fest i en fin kjole og i fuld makeup. Spontan sex på hans initiativ. Det er faktisk ret ydmygende ikke at kunne tænde sin mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

RosaSofia

Ja han har været ved lægen, og undersøgelser viste at der ikke er nogen fysisk grund til hans manglende lyst, han har også talt med en psykolog om det og det hjalp i en periode. Men hvis sandheden skal frem, tror jeg bare sagtens han kunne leve uden sex. Jeg bygger det på baggrund af, at han før vi fandt sammen ikke havde haft sex i halvandet år og tit har sagt, at hvis han ikke havde mig ville han ikke have en kæreste igen.

Anmeld

17. september 2013

B&J

jeg tror sagtens du kan tænde din mand tror bare han er faldet lidt til ro og ikke behøver sex hverdag

i starten af et forhold er jo altid tit vildt og spænde og sex tit, men så kommer børn så falder mange lidt mere til ro og når man har været sammen i 5år er der nogle der falder mere til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.