Eva skriver:
Om du har et eller ti børn så får du ikke mere i su.
Du får 1100kr mere hver tredje måned og 1100kr fra faderen hver måned....evt mere i boligsikring og betalt institution.
Men lad da være med at se sort på det...hvorfor skulle du ende som enlig igen.
held og lykke...
Eva
Hej Eva.
Som jeg skrev ville en graviditet være helt uventet. Den eneste grund til at tanken er der, er at jeg har samtlige symptomer og en stærk fornemmelse for at jeg er gravid.
Hvis jeg er, vil jeg stå i en meget dum situation, da "faren" og jeg blev enige om at der ingen fremtid var for os, netop den aften, den ville have været undfanget!!! Men nu må vi se. Jeg forventer min mens i dag. Jeg får den normalt altid natten op til, og den er stadig ikke kommet!!
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde hvis jeg pludselig står med en positiv test!! Jeg vil ikke kunne klare en abort, men vil selvfølgeig gerne have farens beslutning med ind over!!
Jeg synes godt nok det hele er lidt svært lige nu :-(
For jeg ville elske at få et barn igen nu, men samtidig vil jeg ikke ødelægge noget for faderen.
Min datter ser desværre heller ikke sin far, så det vil være hårdt at skulle igennem det hele alene igen. Samtidig med at det med at få børn med 2 forskellige mænd, (muligvis 3, da jeg gerne i sidste ende vil have flere) går mig på.
Tak for dit svar.
Knus 
Anmeld