twinny skriver:
Hej tøser.
Kan I hjælpe mig med SKAT?
De har trukket mig i skat for et honorar, jeg ikke har modtaget sin 2009. Jeg har snakket med dem idag og de har sagt de har rettet det.
Men får jeg så penge tilbage i skat helt tilbage fra 2009? eller tager de mig bag i? hehe
tror det er emget forskelligt hvad de gør for at være helt ærlig, jeg har lige stået i lignende situation, dog bare at de havde "glemt" at bruge mit fradrag hvilket resulterede i jeg skulle forsørge mig selv børn, husleje osv for 6500 udbetalt, der har de valgt at sætte mit fradrag op resten af året + 3 måneder af næste år, hvilket gør mit fradrag i ca. 6 måneder ligger på 9800 istedet for det normale 2300, men har en veninde hvis mor også noget lignende, men var blevet trukket for noget hun slet ikke skulle trækkes for + hun var i en bil ulykke og fik erstatning hvor skat mente der skulle betales skat af det hun fik i erstatning hvilket der jo ikke skal men hun fik det hele tilbage i skat fra de år de havde trukket...
men tror ikke der er andet for en enten at ringe og førhøre dig eller at vente.....
ved godt det ikke er helt de samme situationer, men det er alle sammen penge der er trukket der ikke skulle ;P
Anmeld