Er det normalt ?(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2013

natashalarsen

Det brune udflåd fra morgen af? Havde mens dn 12 eller plet blødning også en dags pause så dagen efter med pauser hen a dagen og igår var der lidt også, og nu Idag er der brunt udflåde skal siges de dage med lidt blod og udflåde var det også brunt ad .. Nå men det brune udflåde må godt stoppe behøver ingen bind det kun når jeg tørre mig testet negativt ved lægen igår 4+0 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

gædde/gitte

natashalarsen skriver:

Det brune udflåd fra morgen af? Havde mens dn 12 eller plet blødning også en dags pause så dagen efter med pauser hen a dagen og igår var der lidt også, og nu Idag er der brunt udflåde skal siges de dage med lidt blod og udflåde var det også brunt ad .. Nå men det brune udflåde må godt stoppe behøver ingen bind det kun når jeg tørre mig testet negativt ved lægen igår 4+0 .

det er sikkert noget gammelt blod = rester der langsomt kommer med ud ...ja... det lød lidt klammo, men er bedst til direkte svar

Anmeld

17. september 2013

natashalarsen

gædde/gitte skriver:

det er sikkert noget gammelt blod = rester der langsomt kommer med ud ...ja... det lød lidt klammo, men er bedst til direkte svar

ad hvor lidt ulækkert .
har aldrig oplevet det før haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.