jobnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

serinasmor

Wampires skriver:

og så kom den lige NU!!!!!!!!!!! skynder mig at hoppe på og trykke mens den virker...

synes generelt den virker ad H... til.... er ofte at den ikke kan åbne tingene eller gemme oplysninger osv...

Dejligt ... Så behøver du ikke gå og bekymre dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
serinasmor skriver:

Dejligt ... Så behøver du ikke gå og bekymre dig

nemmerlig

den der huskeservice glemmer mig nogen gange så derfor er der nu fast alarm på mobilen til at huske mig på det i stedet

Anmeld

17. september 2013

serinasmor

Wampires skriver:

nemmerlig

den der huskeservice glemmer mig nogen gange så derfor er der nu fast alarm på mobilen til at huske mig på det i stedet

Det er også sket for mig 2!!!! gange ... har på alarm på mobilen som dig .. og tjekker faktisk helst hver dag ...

Anmeld

17. september 2013

Wampires

serinasmor skriver:

Det er også sket for mig 2!!!! gange ... har på alarm på mobilen som dig .. og tjekker faktisk helst hver dag ...

så frustrende når det ikke virker...

har jo netop valgt huskeservice fordi jeg ellers glemmer det i en hverdag hvor mine tanker er milliard af andre steder end på at klikke på en dum knap for at sige jeg tadig har brug for hjælp til at overleve...

Jeg ville ønske jeg havde hver dag tid og voerskud til jobsøgning og klik på jobnet men det er så deprimerende at sidde og kigge på alle de opslag der bare kræver så meget mere end hvad jeg kan give....

Anmeld

17. september 2013

justagirl

min virker også nu!

Anmeld

17. september 2013

serinasmor

Wampires skriver:

så frustrende når det ikke virker...

har jo netop valgt huskeservice fordi jeg ellers glemmer det i en hverdag hvor mine tanker er milliard af andre steder end på at klikke på en dum knap for at sige jeg tadig har brug for hjælp til at overleve...

Jeg ville ønske jeg havde hver dag tid og voerskud til jobsøgning og klik på jobnet men det er så deprimerende at sidde og kigge på alle de opslag der bare kræver så meget mere end hvad jeg kan give....

Det mest åndssvage er egentlig at jobcentre og andre stadig anbefaler at man tilmelder sig huskeservice for ikke at glemme det ... så stoler man jo på at det virker .. det gør det så bare ikke ...

Har videreformidlet problemet til mit jobcenter .. synes alle der oplever det burde gøre det samme ...

Jeg har heller ikke det vilde overskud .. men bliver skør hvis jeg ikke GØR NOGET ! .... kan ikke tåle at gå hjemme .. skal heldigvis snart i praktik -> job med løntilskud og vise talenter så jeg kan blive ansat der

Håber du får mere overskud og der sker noget positivt på jobsiden (og økonomien) for dig

Anmeld

17. september 2013

Wampires

serinasmor skriver:

Det mest åndssvage er egentlig at jobcentre og andre stadig anbefaler at man tilmelder sig huskeservice for ikke at glemme det ... så stoler man jo på at det virker .. det gør det så bare ikke ...

Har videreformidlet problemet til mit jobcenter .. synes alle der oplever det burde gøre det samme ...

Jeg har heller ikke det vilde overskud .. men bliver skør hvis jeg ikke GØR NOGET ! .... kan ikke tåle at gå hjemme .. skal heldigvis snart i praktik -> job med løntilskud og vise talenter så jeg kan blive ansat der

Håber du får mere overskud og der sker noget positivt på jobsiden (og økonomien) for dig

lige præcis...

skriver det også hver gang det har glippet...

har også haft ringet med søgninger der ikke gav korrekte resultater og har lige nu at jeg er igang med at vise supporten alle de jobopslag jeg får der er til dem under 18 så de kan få dem smidt ind det rigtige sted fremfor på min liste (jeg er 30 så tror ikke lige de er til mig)...

og ja ville virkelig også ønske jeg kunne finde et job der kunne passe sammen med familielivet også...

har været ledig siden 2009.... er en af dem der lige nu tager kurser da jeg er under særlig uddannelsesydelse og håber på at kurserne kan være med til at øge min chance for job da de udvider min uddannelse...

Anmeld

17. september 2013

Wampires

justagirl skriver:

min virker også nu!

yay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.