Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
serinasmor skriver:
Det mest åndssvage er egentlig at jobcentre og andre stadig anbefaler at man tilmelder sig huskeservice for ikke at glemme det ... så stoler man jo på at det virker .. det gør det så bare ikke ...
Har videreformidlet problemet til mit jobcenter .. synes alle der oplever det burde gøre det samme ...
Jeg har heller ikke det vilde overskud .. men bliver skør hvis jeg ikke GØR NOGET ! .... kan ikke tåle at gå hjemme .. skal heldigvis snart i praktik -> job med løntilskud og vise talenter så jeg kan blive ansat der
Håber du får mere overskud og der sker noget positivt på jobsiden (og økonomien) for dig 
lige præcis...
skriver det også hver gang det har glippet...
har også haft ringet med søgninger der ikke gav korrekte resultater og har lige nu at jeg er igang med at vise supporten alle de jobopslag jeg får der er til dem under 18 så de kan få dem smidt ind det rigtige sted fremfor på min liste (jeg er 30 så tror ikke lige de er til mig)...
og ja ville virkelig også ønske jeg kunne finde et job der kunne passe sammen med familielivet også...
har været ledig siden 2009.... er en af dem der lige nu tager kurser da jeg er under særlig uddannelsesydelse og håber på at kurserne kan være med til at øge min chance for job da de udvider min uddannelse...
Anmeld