Sygehuset i morgen !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Rikkemor89

I morgen skal jeg på sygehuset og undersøges da jeg har blødt i næsten 4 mdr og holdte for 1 uge siden og er så småt begyndt igen, håber de finder en løsning på hvorfor jeg har det store problem med at jeg bløder.. 

Og så kan jeg være heldig de måske finder svaret på hvorfor det er så svært og holde på et forster..

Men nu må vi se..

Er da lidt spændt..

Andre der kender til det med at bløde næsten hele tiden ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

camilla10

Rikkemor89 skriver:

I morgen skal jeg på sygehuset og undersøges da jeg har blødt i næsten 4 mdr og holdte for 1 uge siden og er så småt begyndt igen, håber de finder en løsning på hvorfor jeg har det store problem med at jeg bløder.. 

Og så kan jeg være heldig de måske finder svaret på hvorfor det er så svært og holde på et forster..

Men nu må vi se..

Er da lidt spændt..

Andre der kender til det med at bløde næsten hele tiden ? 

Da jeg var helt ung blødte jeg uafbrudt i 2 mdr. Det viste sig, at jeg havde PCO. Jeg er i øvrigt nu gravid med vores andet barn med lidt hjælp 

Anmeld

17. september 2013

Rikkemor89

camilla10 skriver:

Da jeg var helt ung blødte jeg uafbrudt i 2 mdr. Det viste sig, at jeg havde PCO. Jeg er i øvrigt nu gravid med vores andet barn med lidt hjælp 

Jeg har osse pco og bløder meget, men det enste de kunne fortælle mig at jeg vejer for meget, men det er jo ikke nogen nyhed det ved jeg jo godt..

Så nu det bare vægttab (: 

Anmeld

18. september 2013

camilla10

Rikkemor89 skriver:

Jeg har osse pco og bløder meget, men det enste de kunne fortælle mig at jeg vejer for meget, men det er jo ikke nogen nyhed det ved jeg jo godt..

Så nu det bare vægttab (: 

Øv  Og hvis du har det ligesom mig, er sukkertrangen ikke let at danse med. Held og lykke med det 

Anmeld

18. september 2013

Rikkemor89

camilla10 skriver:

Øv  Og hvis du har det ligesom mig, er sukkertrangen ikke let at danse med. Held og lykke med det 

Nej det ikke nemt :/ 

Takker (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.