Jeg synes at jeg skylder at give nogle dejllge damer herinde en opdatering omkring mit liv. ( Hvis de stadig er her inde selvfølgelig ) Da jeg ikke har været aktiv herinde i godt to år nu og de simpelthen var så stor en støtte hver og en! Til alle andre, her er lidt historie.
Jeg mistede min forlovede og faren til mine børns far for to år siden, d. 20.08.2011 i en bilulykke, han blev 20 år.
- Der er sket meget i mit liv siden og mine børn er blevet enormt store og selvstændige siden! Efter ca et halv andet år, uden nogen former for kærlighed i mit liv fandt jeg kvinden i mit liv, ja i hørte rigtigt kvinden i mit liv, en veninde jeg simpelthen gik hen og blev rigtig glad for. Så ja, jeg blev til piger i det øjeblik. Det føltes så rigtigt og jeg havde haft manden i mit liv, mit livs kærlighed. Skæbnen var så ikke den at vi skulle være sammen mere end et halvt år, men jeg elsker hende stadig over alt på jorden og mine børn forguder hende! Jeg vil aldrig være foruden hende i mit liv, hun fik mig til at komme videre og se livet i en helt anden vinkel, jeg elsker hende for det. Jeg elsker hende for at få mig til at se at der også var et liv på den anden side.
Nå men nok om mit kærligheds liv, børnene vokser og vokser og går nu begge i børnehave. Victoria bliver snart fem år og Sebastian er tre et halvt år, de trives i stor stil og har så sundt et forhold til hvad der er sket med deres far og at han er 'oppe i himlen'
Jeg havde aldrig troede at jeg kom ud på den anden side igen, at jeg blev glad igen, savnet til Peter er stadig stort men jeg har fået det godt igen og det er fantastisk. Peter lever videre i os og vil altid gøre det.
Anmeld