Blebørn og svigerfamiliens meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
17 svar
13 synes godt om
16. september 2013

A&F

Iiiih hvor er jeg træt af at høre, at det synd for vores datter at hun endnu ikke er blefri. Hun er altså kun 2 år! Så sammenligner de med deres egne børn, hvor hurtigt de blev blefrie. Og de finder det ulækkert at man som 2 årig ikke er ren, og praler af at deres børn som 1 til 1 1/2 årige var rene( ja med tvang og psykisk vold) . Jeg svarer tilbage med at hun ikke skal presses, hun skal føle sig klar og desuden råder sundhedsplejersker om ikke at tvinge børn til at komme af med bleen. Det er bare som om, de intet forstår? Heldigvis lader jeg mig ikke påvirke. Men bliver sku træt af at forklare dem, at børn ikke skal tvinges til noget de ikke vil eller er klar til. Nååå, et lille brokke indlæg herfra :p. God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Iiiih hvor er jeg træt af at høre, at det synd for vores datter at hun endnu ikke er blefri. Hun er altså kun 2 år! Så sammenligner de med deres egne børn, hvor hurtigt de blev blefrie. Og de finder det ulækkert at man som 2 årig ikke er ren, og praler af at deres børn som 1 til 1 1/2 årige var rene( ja med tvang og psykisk vold) . Jeg svarer tilbage med at hun ikke skal presses, hun skal føle sig klar og desuden råder sundhedsplejersker om ikke at tvinge børn til at komme af med bleen. Det er bare som om, de intet forstår? Heldigvis lader jeg mig ikke påvirke. Men bliver sku træt af at forklare dem, at børn ikke skal tvinges til noget de ikke vil eller er klar til. Nååå, et lille brokke indlæg herfra :p. God aften

til dig

Ind ad det ene øre og ud ad det andet - det er alt, du kan gøre.
Psykisk vold og terror er måske ikke helt den rette fremgangsmåde

Anmeld

16. september 2013

EnGodMor

A&F skriver:

Hahahaha det der kender jeg fra mine egne forældre af, det er så trættende at høre om.

måske det er den hobby bedsteforældre kun har når de når op i alderen, og skal sammenligne 

Anmeld

16. september 2013

mor88

A&F skriver:

Næste gang svarer du barn: nøj hvor synd, at jeres børn ikke fik lov at tage det i deres eget tempo! Hjemme hos os LYTTER vi til barnet!

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh dog! Så er det ikk kun min mor der er sær!!! Eller, hun forventer ikk han er blefri men hun har da sat ham på toilettet ved flere lejligheder selvom jeg har sagt til hende, at det gør vi SLET ikk endnu.  Ungen er ik engang 2 år!! Han glor sjovt nok også bare mærkeligt på hende når han sidder der  

og skal vi så indskyde at min mor arbejder i børnehave!!!!  Alle regler, erfaringer, viden OG sund fornuft ryger ud til højre når det gælder hendes eget kød og blod, åbenbart.... Suk.. 

Anmeld

16. september 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor11 skriver:

Åh dog! Så er det ikk kun min mor der er sær!!! Eller, hun forventer ikk han er blefri men hun har da sat ham på toilettet ved flere lejligheder selvom jeg har sagt til hende, at det gør vi SLET ikk endnu.  Ungen er ik engang 2 år!! Han glor sjovt nok også bare mærkeligt på hende når han sidder der  

og skal vi så indskyde at min mor arbejder i børnehave!!!!  Alle regler, erfaringer, viden OG sund fornuft ryger ud til højre når det gælder hendes eget kød og blod, åbenbart.... Suk.. 

Sker vel heller ikke noget ved at han sidder der ? Det er da os der skal forberede barnet... Men måske jeg ikke læser det rigtigt...?!?

//Mette

Anmeld

16. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor jeg kender det. Min søn blev først blefri da han var 3 1/2 år og der var en for familien der havde sssåååå travlt med, at han ikke var det da han blev 3 år. Nu har hun selv en søn på snart 3 år som ikke er blefri og hvis det havde stået til hende var han blevet det i sommer. Børn bliver det når de er parate til det og ikke før

Anmeld

16. september 2013

A&F

PT skriver:

til dig

Ind ad det ene øre og ud ad det andet - det er alt, du kan gøre.
Psykisk vold og terror er måske ikke helt den rette fremgangsmåde

Jeps, det er også den måde jeg nogle gange vælger at holde ud , haha :p . Ej, den der gammeldags metode der, den duer bare ikke !. tak for krammet 

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MKBP skriver:

Sker vel heller ikke noget ved at han sidder der ? Det er da os der skal forberede barnet... Men måske jeg ikke læser det rigtigt...?!?

//Mette

Nej, der sker absolut ikk noget ved det. det var mere tankegangen om at NU er det da tid til den slags, uden at høre vores mening først

Anmeld

16. september 2013

A&F

EnGodMor skriver:

Hahahaha det der kender jeg fra mine egne forældre af, det er så trættende at høre om.

måske det er den hobby bedsteforældre kun har når de når op i alderen, og skal sammenligne 

Muligvis :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.