så skal jeg til scanning imorgen og hvis det hele er som det skal være, have ægløsningssprøjten.. jeg var til scanning i sidste uge, hvor der var et æg på 11 mm i min venstre æggestok. det er første cyklus med pergotime.
Jeg håber måske lidt at jeg selv har haft ægløsning her i weekenden, men jeg tør ikke håbe. det kunne ellers være lidt sejt hvis man blev gravid efter sin bryllupsnat
(vi blev gift i lørdags

i det hele taget kunne det da være rart hvis jeg selv har kunnet finde ud af at lave ægløsning, fremfor at skulle have sprøjte.... men lad os nu se. jeg håber jo selvfølgelig bare mest på at mit lille æg og min dejlige mands små svømmere, kan finde hinanden, og jeg så står med de 2 streger om 2 ugers tid 

side spørgsmål, hvor mange "chancer" plejer man at give hjemmerul, når man er begyndt på hormoner? det er en privatklinnik vi er tilknyttet... og uden anden indblandning (insiminering osv) hvad er så næste skridt hvis pergotime og evt ægløsningsprøjte ikke giver baby? vi mangler selvfølgelig stadig min mands sædprøve, den får vi svar på i denne måned, men altså hvis man bare gik ud fra at "det eneste" er min PCOS?
Anmeld