scanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
2 synes godt om
16. september 2013

isabellasmor

så skal jeg til scanning imorgen og hvis det hele er som det skal være, have ægløsningssprøjten.. jeg var til scanning i sidste uge, hvor der var et æg på 11 mm i min venstre æggestok. det er første cyklus med pergotime. 

Jeg håber måske lidt at jeg selv har haft ægløsning her i weekenden, men jeg tør ikke håbe. det kunne ellers være lidt sejt hvis man blev gravid efter sin bryllupsnat  (vi blev gift i lørdags&nbsp 

i det hele taget kunne det da være rart hvis jeg selv har kunnet finde ud af at lave ægløsning, fremfor at skulle have sprøjte.... men lad os nu se. jeg håber jo selvfølgelig bare mest på at mit lille æg og min dejlige mands små svømmere, kan finde hinanden, og jeg så står med de 2 streger om 2 ugers tid 

side spørgsmål, hvor mange "chancer" plejer man at give hjemmerul, når man er begyndt på hormoner? det er en privatklinnik vi er tilknyttet... og uden anden indblandning (insiminering osv) hvad er så næste skridt hvis pergotime og evt ægløsningsprøjte ikke giver baby? vi mangler selvfølgelig stadig min mands sædprøve, den får vi svar på i denne måned, men altså hvis man bare gik ud fra at "det eneste" er min PCOS?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Kløver

Hvor er det spændende, hvis i vil gå videre end hjemmerul på hormoner er insemination næste skridt

Krydser fingre for en rigtig god scanning
Skal selv insemineres fredag, så krydser for vi begge får 2 gyldne streger om 2-3 uger

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Hvor er det spændende, hvis i vil gå videre end hjemmerul på hormoner er insemination næste skridt

Krydser fingre for en rigtig god scanning
Skal selv insemineres fredag, så krydser for vi begge får 2 gyldne streger om 2-3 uger

tusind tak, og jeg krydser for dig på fredag 

ved du hvor mange cyklusser man "får lov" at tage hormoner før man vil insistere på at gå videre, eller er det indtil man (vi) selv vælger at nu vil vi gerne videre?

Anmeld

16. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

tusind tak, og jeg krydser for dig på fredag 

ved du hvor mange cyklusser man "får lov" at tage hormoner før man vil insistere på at gå videre, eller er det indtil man (vi) selv vælger at nu vil vi gerne videre?

Jeg tror ikke der er begrænsning på som sådan, vi fik at vide at fordi de ved vi kan er der ikke grænser for antal gange vi kan bruge iui

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Jeg tror ikke der er begrænsning på som sådan, vi fik at vide at fordi de ved vi kan er der ikke grænser for antal gange vi kan bruge iui

okay, havde egentlig også på fornemmeren, at det var sådan det hang sammen, men så bliver man i tvivl, og ja, så det jo godt at have baby.dk  

hehe

Anmeld

16. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

okay, havde egentlig også på fornemmeren, at det var sådan det hang sammen, men så bliver man i tvivl, og ja, så det jo godt at have baby.dk  

hehe

Ja, men ved ikke om der er forskel fra sted til sted, men i betaler hormoner selv så tror ikke de vil kræve i går videre

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Ja, men ved ikke om der er forskel fra sted til sted, men i betaler hormoner selv så tror ikke de vil kræve i går videre

ja vi betaler jo selv.. hehe, men det kunne jo godt være at hvis de nu mente man ikke kom videre kun på det, eller lign.. 

Anmeld

16. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

ja vi betaler jo selv.. hehe, men det kunne jo godt være at hvis de nu mente man ikke kom videre kun på det, eller lign.. 

De kan jo anbefale men tror også det afhænger af din mands kvalitet

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

De kan jo anbefale men tror også det afhænger af din mands kvalitet

ja det har du nok ret i, den får vi besked om i denne måned  håber den er som den helst skal være 

Anmeld

16. september 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

ja det har du nok ret i, den får vi besked om i denne måned  håber den er som den helst skal være 

krydser for gode resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.