Hvad mener du - hjælp til maleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
1 synes godt om
16. september 2013

cnmigo

Hej allesammen

Jeg går og leger lidt med tanken om at lave et lille maleri til min søns dagplejer.

Min søn har sidste dag hos hende i slutningen af september og vi har været MEGET glade for hende.

Men nu er hun ikke umiddelbart typen der vil have en "dingel-dangel" ting i stuen (da min datter holdte, fik dagplejer en figur i ketegorien "omsorg/kærlighed") - den symboliserer det hele, men den ville ikke passe ind hos min søns dagplejer.

Så hvad giver man ellers - ikke bare en blandet kurv eller sammenplantning nej.

Men tænkte så på et lille maleri med ordlyden noget i stil med "dagplejer med hjertet..." eller sådan noget... Kom gerne med input (y)

Så tænker jeg på motivet - måske noget i stil med en siluoet af en kvinde (dagplejer) med barnevogn og et par børn som går ved siden af.

Men hvordan jeg så evt. lige skal få symboliseret nærværet mellem hende og min søn ved jeg ikke helt.

Måske silouet af kvinde (dagplejer) på hug foran lille barn og så barnevogn med 3 andre børn lidt i baggrunden? Eller er det for "afskeds-agtigt"?

Hvad syntes du?

Og ville du overhovedet gide have sådan noget "skrammel"?

Hvis ja, hvilken farvenuance ville så tiltale dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Kløver

Jeg lavede et til jul til min dagplejemor, hvor der i det ene hjørne stod: verdens bedste dagplejemor og i det andet: jeg samler på de små børns smil
Hun blev rigtig glad, og hænger i hendes gang ved indgang til legerummet, og hvor børnenes ekstra ting ligger lige inden toilet med pusleplads

Anmeld

16. september 2013

...,

Det er en rigtig sød tanke, personligt ville jeg aldrig have sådan et billede op at hænge

Jeg ville finde en gave og skrive et sødt kort til hende i stedet

Anmeld

16. september 2013

FruJacobsen

Det lyder som en sød tanke, men jeg er personligt slet ikke til sådan nogle gaver jeg tænker altid, at afskedsgaver, værtindegaver eller lign. altid skal være noget spiseligt/drikkeligt eller andet, som personen ikke skal have stående....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.