Svært ved at tale med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
6 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg sad og snakkede, også nævnte jeg med det ikke er så rart at når jeg er grader og ikke svare med det samme, er det ikke rart at få den i hoved at han ligeså godt kunne snakke til en dør.. Jeg har været i et voldeligt forhold før ham, og åbnede jeg munden der blev jeg endten sparket råbt af eller taget kvæler tag på, og det kun 5. 6 mdr siden jeg gik fra den voldelige eks, har bare svært ved at åbne mig op når jeg er ked a det, det kan min kæreste den nye også mærke og det går ham på, men ROM blev jo ikke bygget på en dag føler sådan en Tom følelse når han sidder og siger at han aldrig ved hvad jeg tænker føler selvom jeg prøver at vise ham det :-( det bare ikke nemt ved ikke hvad jeg ville med dette opslag skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg sad og snakkede, også nævnte jeg med det ikke er så rart at når jeg er grader og ikke svare med det samme, er det ikke rart at få den i hoved at han ligeså godt kunne snakke til en dør.. Jeg har været i et voldeligt forhold før ham, og åbnede jeg munden der blev jeg endten sparket råbt af eller taget kvæler tag på, og det kun 5. 6 mdr siden jeg gik fra den voldelige eks, har bare svært ved at åbne mig op når jeg er ked a det, det kan min kæreste den nye også mærke og det går ham på, men ROM blev jo ikke bygget på en dag føler sådan en Tom følelse når han sidder og siger at han aldrig ved hvad jeg tænker føler selvom jeg prøver at vise ham det :-( det bare ikke nemt ved ikke hvad jeg ville med dette opslag skulle bare ud med det

først får du lige et kram. Håber dagen i morgen er bedre!

- Ligger den ikke i den forkerte kategori, tænker jeg?

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

først får du lige et kram. Håber dagen i morgen er bedre!

- Ligger den ikke i den forkerte kategori, tænker jeg?

Jo, det tænkte jeg slet ikke over, men også alligevel for vi prøver også blive gravid med det ender i en bio hvergang .

Og Tak for krammet <3

Anmeld

16. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Jo, det tænkte jeg slet ikke over, men også alligevel for vi prøver også blive gravid med det ender i en bio hvergang .

Og Tak for krammet <3

når for fanden, er ked af det med dine bio'er. Men kunne det ikke være en ide at vente lidt med pb, også få lært at tale sammen, det giver da en masse frustrationer for jer, sådanne læser jeg det i hvertfald i dit opslag. Hvilket er forståeligt. Også tror jeg bare det var det med det kun var 5mdr siden du var gået fra eksen.

Håber i finder ud af det hele og lære og kommunikere sammen, og sat ord på.

Selv tak, vi har alle dumme dage!

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

når for fanden, er ked af det med dine bio'er. Men kunne det ikke være en ide at vente lidt med pb, også få lært at tale sammen, det giver da en masse frustrationer for jer, sådanne læser jeg det i hvertfald i dit opslag. Hvilket er forståeligt. Også tror jeg bare det var det med det kun var 5mdr siden du var gået fra eksen.

Håber i finder ud af det hele og lære og kommunikere sammen, og sat ord på.

Selv tak, vi har alle dumme dage!

Altså faren til mit barn, ham og jeg var lidt ón and Off men da jeg fødte min søn var vi ikke kærester og var vi ikke siden han følte bare han ejede mig . Min nye kæreste og jeg har kendt hinanden rigtigt længe og været sammen 5 mdr næsten 6 mdr.

Det mig der har svært ved at åbne mig for ham uden at bryde sammen
Tror også vi skal til at øve os i at kommunikere, men får bare sådan en frygt indeni, selvom jeg ved han aldrig ville røre mig min nye kæreste, men frygten fra sidste forhold ødelægger bare så meget

Anmeld

16. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Altså faren til mit barn, ham og jeg var lidt ón and Off men da jeg fødte min søn var vi ikke kærester og var vi ikke siden han følte bare han ejede mig . Min nye kæreste og jeg har kendt hinanden rigtigt længe og været sammen 5 mdr næsten 6 mdr.

Det mig der har svært ved at åbne mig for ham uden at bryde sammen
Tror også vi skal til at øve os i at kommunikere, men får bare sådan en frygt indeni, selvom jeg ved han aldrig ville røre mig min nye kæreste, men frygten fra sidste forhold ødelægger bare så meget

har du gået til psykolog? eller fået anden form for hjælp til at bearbejde det?

Anmeld

16. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Og Tak for krammet <3

Det ville være klogt at vente med at få barn sammen, indtil I har lært at forstå hinanden til bunds, man skal ikke tilsætte en ekstra belastning til forholdet, før det er bundsolidt.

Anmeld

16. september 2013

Enirt

Anonym skriver:

Sådan var det også med med mig og min nuværende kæreste, altså at jeg havde svært ved at snakke om fortiden og at lukke mig op. Kom også fra i fysisk og psykisk voldigt forhold 6 mdr inden vi fandt sammen.

Men han var tålmodig og kærlig og til sidst gav jeg frit løb. Jeg sagde til ham at hvis jeg skulle åbne op og så skulle han også høre alle historierne og lad mig græde ud og bare komme af med det.

Det gjorde han og vi fik arbejdet på vores kommunikation. Jeg havde meget svært ved at diskutere det mindste fordi jeg var bange for at det løb løbsk og når jeg følte mig for emosionel så gik jeg og skulle have en pause og det kunne han bare ikke forstå. Det tog tid at finde ud af hinanden og hvordan vi fik snakket sammen ordentligt.

Vi var sammen næsten 3 år før vi begyndte PB og synes faktisk det var det rigtige tidspunkt.

Tror også du skal give dig selv lov til at komme oven på den forfærdelige oplevelse med din x og så lade din nye kæreste komme helt ind inden i får et barn sammen.

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Mit bedste råd er at i sætter PB på pause, indtil i har fået styr på kommunikationen. For jeres forholds skyld, men så sandelig også for det lille barn, der kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.