Anonym skriver:
Min kæreste og jeg sad og snakkede, også nævnte jeg med det ikke er så rart at når jeg er grader og ikke svare med det samme, er det ikke rart at få den i hoved at han ligeså godt kunne snakke til en dør.. Jeg har været i et voldeligt forhold før ham, og åbnede jeg munden der blev jeg endten sparket råbt af eller taget kvæler tag på, og det kun 5. 6 mdr siden jeg gik fra den voldelige eks, har bare svært ved at åbne mig op når jeg er ked a det, det kan min kæreste den nye også mærke og det går ham på, men ROM blev jo ikke bygget på en dag
føler sådan en Tom følelse når han sidder og siger at han aldrig ved hvad jeg tænker føler selvom jeg prøver at vise ham det :-(
det bare ikke nemt
ved ikke hvad jeg ville med dette opslag skulle bare ud med det 
Sådan var det også med med mig og min nuværende kæreste, altså at jeg havde svært ved at snakke om fortiden og at lukke mig op. Kom også fra i fysisk og psykisk voldigt forhold 6 mdr inden vi fandt sammen.
Men han var tålmodig og kærlig og til sidst gav jeg frit løb. Jeg sagde til ham at hvis jeg skulle åbne op og så skulle han også høre alle historierne og lad mig græde ud og bare komme af med det.
Det gjorde han og vi fik arbejdet på vores kommunikation. Jeg havde meget svært ved at diskutere det mindste fordi jeg var bange for at det løb løbsk og når jeg følte mig for emosionel så gik jeg og skulle have en pause og det kunne han bare ikke forstå. Det tog tid at finde ud af hinanden og hvordan vi fik snakket sammen ordentligt.
Vi var sammen næsten 3 år før vi begyndte PB og synes faktisk det var det rigtige tidspunkt.
Tror også du skal give dig selv lov til at komme oven på den forfærdelige oplevelse med din x og så lade din nye kæreste komme helt ind inden i får et barn sammen.
Anmeld