What to do ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Harfeletten

Så sidder man her en trist søndag, har gjort rent, har tømt og fyldt opvaskeren, har vasket tøj, den bette sover - WHAT TO DO ?

Er simpelthen ved at være rastløs .. Sidder foran computeren, så snart jeg ikke har andet at give mig til, og synes simpelthen det er ved at være for meget :\

Hvad får I tiden til at gå med, sådan en søndag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Honningblomst

M.Stryhn skriver:

Så sidder man her en trist søndag, har gjort rent, har tømt og fyldt opvaskeren, har vasket tøj, den bette sover - WHAT TO DO ?

Er simpelthen ved at være rastløs .. Sidder foran computeren, så snart jeg ikke har andet at give mig til, og synes simpelthen det er ved at være for meget :\

Jamen , jeg har lige fået et par børn hjem, så har jeg bagt som jeg gør hver dag og så har jeg lige sorteret i mit tøj...en masse eg vil høre om min veninde vil have og resten må min mor se på og så smide ud...eller tage med på job.

Om lidt kører jeg ned til min veninde med tøjet og så skal vi gå en lang tur....

Hvis jeg var dig ville jeg nyde roen med en god bog...

Knus og god søndag...
Eva

Anmeld

19. juli 2009

Lone Jakobsen

sidder og tænker på om du ikke har et forsømt projekt et eller andet sted i huset. noget som du har overvejet at gøre mange gange men som bare ikke er blevet til noget.
her i huset er det fx. ungernes bamser der skal syes, noget tøj der skal sorteres, gamle billeder der skal i album, eller trappen der skal vaskes.

vores søndag er ren afslapning idag. natten har været lang og dagen igår var fyldt med fødselsdags gæster. derudover bliver de to store hentet idag. min datter skal på 14 dages ferie ved sin far, og min bonus søn tager på en uges ferie ved sin mor.....så vi planlægger ikke noget for idag og lader bare børnene lege sammen mens de store venter utålmodigt på at blive hentet.

Lone

Anmeld

19. juli 2009

Kvindemin

M.Stryhn skriver:

Det skal du ikke være ked af, kender det alt alt for godt. Nogle dage er livet bare lidt kedeligt
Og så føler man sig til tider rigtig trist, når man bare sidder og tænker som du 'what to do'.

Her sker ikke så meget i lille Silkeborg i dag heller.

Anmeld

19. juli 2009

Harfeletten

Chritinap skriver:

Det skal du ikke være ked af, kender det alt alt for godt. Nogle dage er livet bare lidt kedeligt
Og så føler man sig til tider rigtig trist, når man bare sidder og tænker som du 'what to do'.

Her sker ikke så meget i lille Silkeborg i dag heller.

Silkeborg ? Der har jeg boet de sidste tre år, men er så flyttet i januar i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.