Puha, sikken en dag!
Stefanie snublede i legen her til formiddag, og faldt ind i sofabordet med siden af hovedet og øret. Det lød meget voldsomt, både min mand og jeg ilede til.
SÅ begyndte blodet bare at vælte ud.........jeg kan jo slet ikke tåle at se blod, så jeg gik næsten helt i panik

Det var på bordets langside hun ramte, og det var det øverste af øret det var gået ud over - og derfra blodet kom.
Hun lagde sig ind til mit bryst, imens kunne min mand vaske øret og vi kunne så se hvor slemt det var. (alt imens lillebror på 2 år stod og hev i mit ben og osse ville op, da han er ved at få kindtænderne, som er meget hårde ved ham!!!) Der var kommet en rift på det øverste af øreflippen og øret var totalt blåt og hævet deroppe.......det så ikke du som om det gabte, men vi ville gerne lige have det tjekket for en sikkerhedsskyld, da vi syntes det så megte voldsomt ud.
På skadestuen kom vi hurtigt til, de brækkede ud i øreflippen (avs, men hun sagde ikke et ord, mors store pige

, for at finde ud af om det var dybt. Det var det ikke, heldigvis var det kun overfladisk, så vi skulle vaske det og sætte plaster på, så ville det selv gro fint sammen.
Puha, sikke en forskrækkelse....men godt det endte godt. Nu er farmand kørt op for at hente flødeboller, for det var det eneste hun ønskede sig - hun bruger jo ikke sut mere

Puha!
Lone
Anmeld