det med manden har et barn fra tidligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

tak

jeg er selv mor til en på 2år. - dog ses mig og eks (faren) ikke sammen pga hans nye kæreste ikke synes om det.

han plejer at have barnet selv hver anden weekend, men da han har haft vandskade i huset, og det er ved at blive lavet .- men han ikke at barnet kan være hos ham ..

her har der osse været knas mht en ny kæreste....

Kontakt pr tlf osv har vagt stor jalousi, selvom det kun har omhandlet min datter... trist for trunten da vi ikke kan holde noget sammen osv....

det lyder til at de har et samarbejde om barnet der kunne gøre mange misundelige.....

især når man selv ville ønske og kunne have et bedre samarbejde, end man har... men det lyder til at du selv kender til det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

her har der osse været knas mht en ny kæreste....

Kontakt pr tlf osv har vagt stor jalousi, selvom det kun har omhandlet min datter... trist for trunten da vi ikke kan holde noget sammen osv....

det lyder til at de har et samarbejde om barnet der kunne gøre mange misundelige.....

især når man selv ville ønske og kunne have et bedre samarbejde, end man har... men det lyder til at du selv kender til det....

jeg er rigtig træt af at min egen søns far, lader hans kæreste styre det. dog kan vi holde fødselsdage sammen, for min drengs skyld.

jeg har det bare sån, jeg har ikke lyst til at være den kvinde, der nægter min kæreste, at besøge hans barn ved moren.
der tænker jeg på barnet,

men jeg vil gerne inddrages i det, altså at han gider og spørg mig hvordan jeg har det med det, og får mine tanker luftet, så jeg ikke går med dem selv, og det gør hele værre end det oprigtigligt er og vil være..

ka du følge mig?

Anmeld

16. september 2013

Chevro

Anonym skriver:

go' aften baby.dk

jeg mødte den 30 August, en hel fantastisk fyr, siden da har vi sås 5gange, han har mødt min søster og svoger, har fortalt mine forældre om ham, han har forkælet mig med ud og spise, røde roser, hygge i stuen med vin og film osv osv .

vi pjatter med hinanden, lytter til hinanden, putter sammen, nusser osv osv. - tingene er måske gået lidt hurtige, men det hele følelse på ret så rigtig - og vi krammer meget og berør hinanden i dagtimerne , i ved små forelsket.

for mit vedkommen tænker jeg på ham konstant, nyder når han nusser mig, kysser mig og krammer mig ..

men men han har et barn på 11mdr, hvordan tackler i andre det? og hvordan samarbejder "din" fyr med moren til barnet?

feks idag er han ude og besøge sit barn hos moren (eks) han fortæller åbnet om at idag skal han hente barnet fra vuggestue, så ska de hygge og han skal planlægge fødselsdagen med moren for barnet og så spiser han hos dem?

jeg ser faktisk intet problem i det, da jeg synes det super fedt for barnet at have hygge tid med far..

men er det forkert at man bliver lidt ked, over man ikk lige får en sms mens der er samvær , så man ved at man er i hans tanker trods eksen sidder der..
men alligevel tænker jeg os, at det nået værre fis, selvfølgelig ska han ikke sidde og skrive til mig, de få timer han er hos barnet og moren.
fortæl piger og drenge HVORDAN takler i det ??
vil gerne høre om andre ...

Hvis han har samvær med sit barn mens moren også er til stede, føler han måske at han skal være der 100 % - måske er der en grund til at han ikke har barnet 50/50 - og prøver at bevise sin fulde opmærksomhed til barnet.

Hvis han selv havde barnet, ville det nok være anderledes - og han havde mere tid med barnet.

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

jeg er rigtig træt af at min egen søns far, lader hans kæreste styre det. dog kan vi holde fødselsdage sammen, for min drengs skyld.

jeg har det bare sån, jeg har ikke lyst til at være den kvinde, der nægter min kæreste, at besøge hans barn ved moren.
der tænker jeg på barnet,

men jeg vil gerne inddrages i det, altså at han gider og spørg mig hvordan jeg har det med det, og får mine tanker luftet, så jeg ikke går med dem selv, og det gør hele værre end det oprigtigligt er og vil være..

ka du følge mig?

kan bestemt følge dig.....

og tror du ik det kommer lidt med tiden?

altså det lyder til at han er ret åben omkring det, når han fortæller hvad han skal osv.....

men han tænker nok ik over at du gerne vil høres ad...

men men men da jeg kan se at det er et ralativ nyt forhold tror jeg os nok det skal komme...

her gik der os lidt inden ham af min for alvor blev inddraget sådan rigtigt, og vi to snakken (han har ingen børn)

Men jeg ville nok sige hvordan jeg havde det... at du synes det er skønt at de har et godt forhold men at det os er noget man skal vænne sig til når det nu er en eks han er i selvskab med....

Som min bedre halvdel sagde: i har en fortid, og i har haft et forhold... men jeg ved os godt at han er der pga trunten og ikke dig......

Hmm det med den nye styre lyder bekendt.... dog satte jeg foden i og meldte ud at hun måtte indse at barnet var der først og at det var hende han kontaktede mig for osv..... og at han måtte tag sig sammen og huske på at trunten er og bliver første periotet.... og at hvis hun ikke kan have respekt for det og acceptere det SÅ synes jeg bestemt han sku overveje hvad der var vigtigst for ham....

(vi har haft en del problemer i og efter vores forhold, så fik nok efter lang tålmodighed. )

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hvis han har samvær med sit barn mens moren også er til stede, føler han måske at han skal være der 100 % - måske er der en grund til at han ikke har barnet 50/50 - og prøver at bevise sin fulde opmærksomhed til barnet.

Hvis han selv havde barnet, ville det nok være anderledes - og han havde mere tid med barnet.

Han har ham hver anden weekend på grundet vandalske i hjemmet kan han ikke det lige nu ..

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

kan bestemt følge dig.....

og tror du ik det kommer lidt med tiden?

altså det lyder til at han er ret åben omkring det, når han fortæller hvad han skal osv.....

men han tænker nok ik over at du gerne vil høres ad...

men men men da jeg kan se at det er et ralativ nyt forhold tror jeg os nok det skal komme...

her gik der os lidt inden ham af min for alvor blev inddraget sådan rigtigt, og vi to snakken (han har ingen børn)

Men jeg ville nok sige hvordan jeg havde det... at du synes det er skønt at de har et godt forhold men at det os er noget man skal vænne sig til når det nu er en eks han er i selvskab med....

Som min bedre halvdel sagde: i har en fortid, og i har haft et forhold... men jeg ved os godt at han er der pga trunten og ikke dig......

Hmm det med den nye styre lyder bekendt.... dog satte jeg foden i og meldte ud at hun måtte indse at barnet var der først og at det var hende han kontaktede mig for osv..... og at han måtte tag sig sammen og huske på at trunten er og bliver første periotet.... og at hvis hun ikke kan have respekt for det og acceptere det SÅ synes jeg bestemt han sku overveje hvad der var vigtigst for ham....

(vi har haft en del problemer i og efter vores forhold, så fik nok efter lang tålmodighed. )

jow det håber og tror jeg

må bare tro det bedste og være tålmodig .. og så gi ham den tillid.

nu han så skrevet efter han er kommet hjem, og føler lidt selv at jeg skal stille spørgsmål om hvordan det var gået osv..
det kan for mig godt virke forkert, for han kan jo godt føle at det er kontrol eller ligende :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.