Anonym skriver:
jeg er rigtig træt af at min egen søns far, lader hans kæreste styre det. dog kan vi holde fødselsdage sammen, for min drengs skyld.
jeg har det bare sån, jeg har ikke lyst til at være den kvinde, der nægter min kæreste, at besøge hans barn ved moren.
der tænker jeg på barnet,
men jeg vil gerne inddrages i det, altså at han gider og spørg mig hvordan jeg har det med det, og får mine tanker luftet, så jeg ikke går med dem selv, og det gør hele værre end det oprigtigligt er og vil være..
ka du følge mig?
kan bestemt følge dig.....
og tror du ik det kommer lidt med tiden?
altså det lyder til at han er ret åben omkring det, når han fortæller hvad han skal osv.....
men han tænker nok ik over at du gerne vil høres ad...
men men men da jeg kan se at det er et ralativ nyt forhold tror jeg os nok det skal komme...
her gik der os lidt inden ham af min for alvor blev inddraget sådan rigtigt, og vi to snakken (han har ingen børn)
Men jeg ville nok sige hvordan jeg havde det... at du synes det er skønt at de har et godt forhold men at det os er noget man skal vænne sig til når det nu er en eks han er i selvskab med....
Som min bedre halvdel sagde: i har en fortid, og i har haft et forhold... men jeg ved os godt at han er der pga trunten og ikke dig......
Hmm det med den nye styre lyder bekendt.... dog satte jeg foden i og meldte ud at hun måtte indse at barnet var der først og at det var hende han kontaktede mig for osv..... og at han måtte tag sig sammen og huske på at trunten er og bliver første periotet.... og at hvis hun ikke kan have respekt for det og acceptere det SÅ synes jeg bestemt han sku overveje hvad der var vigtigst for ham....
(vi har haft en del problemer i og efter vores forhold, så fik nok efter lang tålmodighed. )