boligsikring, kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

har lige været på borger.dk for at regne ud hvad jeg ca ville få i boligsikring om måneden.
jeg bor alene med to børn, tjener 150000 om året, mit hus er ca 100 kvm og har ingen formue.
beregningen siger 2900, kan det være rigtigt? synes godt nok det lyder af meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Benjamins'mor

Det lyder meget rigtigt.
Vi var 2 voksne og 1 barn, vi var begge inden vi flyttede på kontanthjælp (min kæreste har fået job) og vi fik 2305 kr i boligstøtte om måneden, vi havde dog kun 85 kvm. Men det lyder rigtigt nok synes jeg.

Anmeld

16. september 2013

kesuh

Lyder meget rigtig. Min eks får ca omkring det samme, så vær glad for du får så mange

Jeg får kun ca 500kr og det er hvad et "normalt" individ kan få når man ikke har bopælen på barnet

Anmeld

16. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

har lige været på borger.dk for at regne ud hvad jeg ca ville få i boligsikring om måneden.
jeg bor alene med to børn, tjener 150000 om året, mit hus er ca 100 kvm og har ingen formue.

jeg boede alene med 2, i en lejlighed på 104kvm, betale 5200 i måneden og havde en boligstøtte på 3200 kr i måneden, så kan sagtens passe dog er udregningen på borger.dk ikke helt korrekt men et ca. beløb

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

ja den er godt nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.