Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder meget rigtig. Min eks får ca omkring det samme, så vær glad for du får så mange Jeg får kun ca 500kr og det er hvad et "normalt" individ kan få når man ikke har bopælen på barnet
Anonym skriver: har lige været på borger.dk for at regne ud hvad jeg ca ville få i boligsikring om måneden. jeg bor alene med to børn, tjener 150000 om året, mit hus er ca 100 kvm og har ingen formue. beregningen siger 2900, kan det være rigtigt? synes godt nok det lyder af meget
har lige været på borger.dk for at regne ud hvad jeg ca ville få i boligsikring om måneden. jeg bor alene med to børn, tjener 150000 om året, mit hus er ca 100 kvm og har ingen formue. beregningen siger 2900, kan det være rigtigt? synes godt nok det lyder af meget
jeg boede alene med 2, i en lejlighed på 104kvm, betale 5200 i måneden og havde en boligstøtte på 3200 kr i måneden, så kan sagtens passe dog er udregningen på borger.dk ikke helt korrekt men et ca. beløb
ja den er godt nok...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128