Håber DONG Energy en dag går konkurs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Ej hvor er jeg rasende!
Fik et brev forleden som var kommet i forkert postkasse og dette sker lidt for ofte. Har ikke modtaget min elregning, men tvært imod et brev hvori de vil lukke for strømmen imorgen hvis ikke jeg indbetaler 1600 Nu. Jeg har afsp. penge tilgode i mit firma og de overfører straks pengene og forventer de er der onsdag morgen - Det vil DONG Ikke godtage så de lukker den imorgen kl 12. Så smider de så lige 800,- oveni til onsdag morgen for at få en mand ud for at åbne igen. Så nu vil jeg gå i gang med at tømme fryser osv., så ikke der bliver vand skade.
Og det skal lige siges at jeg har altid betalt min el regning og det er førset gang dette sker..
Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

CaWi

Anonym skriver:

Ej hvor er jeg rasende!
Fik et brev forleden som var kommet i forkert postkasse og dette sker lidt for ofte. Har ikke modtaget min elregning, men tvært imod et brev hvori de vil lukke for strømmen imorgen hvis ikke jeg indbetaler 1600 Nu. Jeg har afsp. penge tilgode i mit firma og de overfører straks pengene og forventer de er der onsdag morgen - Det vil DONG Ikke godtage så de lukker den imorgen kl 12. Så smider de så lige 800,- oveni til onsdag morgen for at få en mand ud for at åbne igen. Så nu vil jeg gå i gang med at tømme fryser osv., så ikke der bliver vand skade.
Og det skal lige siges at jeg har altid betalt min el regning og det er førset gang dette sker..
Øv!

Hvis dine breve ofte ryger i en anden persons postkasse, så er der jo i første omgang post danmark du skal have fat på.
I realiteten kunne alle jo sige sådan til DONG, og et eller andet sted skal de jo trække grænsen, selvom det selvfølgelig er træls at skulle betale for at få åbet for strømmen igen, og ikke mindst at skulle tømme køle og fryseskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.