ÆO idag - hvor er det vildt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Muhmi

WantingBaby2012 skriver:

Ja, så kan i ikke lige gentage samme positive tanker om 14 dages tid ( om ikke andet så de næste 14 dage også) 

Jooooooo da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Ja, igår havde jeg jo nærmest opgivet alt håb om nogensinde at blive mor pga min kærestes noget nedslåede sædkvalitet ved ÆU i lørdags og kun 7 æg at gøre godt med. 

Men men men piger! Det er simpelthen så vildt - havde jo virkelig prøvet at forberede mig selv på at der ingen ÆO ville være idag. 

7 æg blev der taget ud og ikke mindre end 4!!! æg blev befrugtet! De har alle 4 delt sig til 4 celler og de kunne fortælle at kvaliteten er noget bedre de forrige gange!  Det er for vildt! Så 2 guldæg er blevet sat op og 2 guldæg er på frys. 

Vi er så glade og lettede! 

Så nu må de 14 dage gerne gå hurtigt 

I told you hvor er det dejligt at høre.. Krydser fingre de næste 14 dage

Anmeld

16. september 2013

tweety2060

16. september 2013

ønskebørn74

WantingBaby2012 skriver:

Ja, igår havde jeg jo nærmest opgivet alt håb om nogensinde at blive mor pga min kærestes noget nedslåede sædkvalitet ved ÆU i lørdags og kun 7 æg at gøre godt med. 

Men men men piger! Det er simpelthen så vildt - havde jo virkelig prøvet at forberede mig selv på at der ingen ÆO ville være idag. 

7 æg blev der taget ud og ikke mindre end 4!!! æg blev befrugtet! De har alle 4 delt sig til 4 celler og de kunne fortælle at kvaliteten er noget bedre de forrige gange!  Det er for vildt! Så 2 guldæg er blevet sat op og 2 guldæg er på frys. 

Vi er så glade og lettede! 

Så nu må de 14 dage gerne gå hurtigt 

Ej hvor dejligt.. Hepper på mindst en baby til jer..

Anmeld

16. september 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

I told you hvor er det dejligt at høre.. Krydser fingre de næste 14 dage

Tak søde 

Anmeld

16. september 2013

WantingBaby2012

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor dejligt.. Hepper på mindst en baby til jer..

Tak  Vi har brug for alle de positive tanker vi kan få 

1 ville være helt perfekt, men 2 er også mere end velkommen 

Anmeld

23. september 2013

Nessie

Hvor dejigt 

Held og lykke med rugningen 

Jeg fik kun taget 2 æg ud sidst, og tudede af skuffelse. Men de blev begge befrugtede og havde delt sig til 8 celler. I dag sidder jeg jo med min smukke lille datter, så 2 æg var rigeligt 

Anmeld

23. september 2013

WantingBaby2012

Nessie skriver:

Hvor dejigt 

Held og lykke med rugningen 

Jeg fik kun taget 2 æg ud sidst, og tudede af skuffelse. Men de blev begge befrugtede og havde delt sig til 8 celler. I dag sidder jeg jo med min smukke lille datter, så 2 æg var rigeligt 

Skønt! Og tillykke med din smukke datter. Det har i fortjent 

Og tak, er så spændt nu er der jo en uge til bp og kun 5 dage til "officiel" testdag. 

Anmeld

24. september 2013

Nessie

WantingBaby2012 skriver:

Skønt! Og tillykke med din smukke datter. Det har i fortjent 

Og tak, er så spændt nu er der jo en uge til bp og kun 5 dage til "officiel" testdag. 

Tusind tak 

Det bliver spændende, jeg krydser fingre for jer 

Anmeld

25. september 2013

Sisse Vinther

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.