Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WantingBaby2012 skriver: Ja, så kan i ikke lige gentage samme positive tanker om 14 dages tid ( om ikke andet så de næste 14 dage også)
Ja, så kan i ikke lige gentage samme positive tanker om 14 dages tid ( om ikke andet så de næste 14 dage også)
Jooooooo da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WantingBaby2012 skriver: Ja, igår havde jeg jo nærmest opgivet alt håb om nogensinde at blive mor pga min kærestes noget nedslåede sædkvalitet ved ÆU i lørdags og kun 7 æg at gøre godt med. Men men men piger! Det er simpelthen så vildt - havde jo virkelig prøvet at forberede mig selv på at der ingen ÆO ville være idag. 7 æg blev der taget ud og ikke mindre end 4!!! æg blev befrugtet! De har alle 4 delt sig til 4 celler og de kunne fortælle at kvaliteten er noget bedre de forrige gange! Det er for vildt! Så 2 guldæg er blevet sat op og 2 guldæg er på frys. Vi er så glade og lettede! Så nu må de 14 dage gerne gå hurtigt
Ja, igår havde jeg jo nærmest opgivet alt håb om nogensinde at blive mor pga min kærestes noget nedslåede sædkvalitet ved ÆU i lørdags og kun 7 æg at gøre godt med.
Men men men piger! Det er simpelthen så vildt - havde jo virkelig prøvet at forberede mig selv på at der ingen ÆO ville være idag.
7 æg blev der taget ud og ikke mindre end 4!!! æg blev befrugtet! De har alle 4 delt sig til 4 celler og de kunne fortælle at kvaliteten er noget bedre de forrige gange! Det er for vildt! Så 2 guldæg er blevet sat op og 2 guldæg er på frys.
Vi er så glade og lettede!
Så nu må de 14 dage gerne gå hurtigt
Ej hvor dejligt.. Hepper på mindst en baby til jer..
**Ønskebabyen skriver: I told you hvor er det dejligt at høre.. Krydser fingre de næste 14 dage
I told you hvor er det dejligt at høre.. Krydser fingre de næste 14 dage
Tak søde
ønskebarn74 skriver: Ej hvor dejligt.. Hepper på mindst en baby til jer..
Tak Vi har brug for alle de positive tanker vi kan få
1 ville være helt perfekt, men 2 er også mere end velkommen
Hvor dejigt
Held og lykke med rugningen
Jeg fik kun taget 2 æg ud sidst, og tudede af skuffelse. Men de blev begge befrugtede og havde delt sig til 8 celler. I dag sidder jeg jo med min smukke lille datter, så 2 æg var rigeligt
Nessie skriver: Hvor dejigt Held og lykke med rugningen Jeg fik kun taget 2 æg ud sidst, og tudede af skuffelse. Men de blev begge befrugtede og havde delt sig til 8 celler. I dag sidder jeg jo med min smukke lille datter, så 2 æg var rigeligt
Skønt! Og tillykke med din smukke datter. Det har i fortjent
Og tak, er så spændt nu er der jo en uge til bp og kun 5 dage til "officiel" testdag.
WantingBaby2012 skriver: Skønt! Og tillykke med din smukke datter. Det har i fortjent Og tak, er så spændt nu er der jo en uge til bp og kun 5 dage til "officiel" testdag.
Tusind tak
Det bliver spændende, jeg krydser fingre for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128