Snart klar til insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
10 synes godt om
16. september 2013

Kløver

Weeee har været til scanning i dag, og udover en flot tyk slimhinde var der 2 flotte æg på 15 mm og så 2 æg ( hun kaldte halve, da de ikke var så gode som de andre 2) på 13-14 mm

Fået tid til insemination fredag, på 17 dagen(som sidst) så nu håber jeg vitaminerne har hjulpet og mandens svømmere er i tip top, og gevinst til os, meeeen burde der ikke være gode chancer med de æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Putomanen

Det lyder til at du har rigtig gode chancer med de fine æg
Jeg for at alt går perfekt på fredag, og at din mand leverer en super prøve.

Vitaminer hjalp rigtig godt på min mand

Anmeld

16. september 2013

Mor til Ella

Maja84 skriver:

Weeee har været til scanning i dag, og udover en flot tyk slimhinde var der 2 flotte æg på 15 mm og så 2 æg ( hun kaldte halve, da de ikke var så gode som de andre 2) på 13-14 mm

Fået tid til insemination fredag, på 17 dagen(som sidst) så nu håber jeg vitaminerne har hjulpet og mandens svømmere er i tip top, og gevinst til os, meeeen burde der ikke være gode chancer med de æg

Uh hvad jeg kan for dig

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Putomanen skriver:

Det lyder til at du har rigtig gode chancer med de fine æg
Jeg for at alt går perfekt på fredag, og at din mand leverer en super prøve.

Vitaminer hjalp rigtig godt på min mand

Tak håber jeg, og tillykke med spiren

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Mor til Ella skriver:

Uh hvad jeg kan for dig

Tusind tak

Anmeld

16. september 2013

esioul

Maja84 skriver:

Ihhh så spændende

Anmeld

16. september 2013

Kløver

esioul skriver:

Ihhh så spændende

Ja er rigtig spændende, så nu er det bare at krydse fingre og passer jo perfekt med en weekend så der er tid til hygge i dagene efter

Anmeld

16. september 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Du er da en kanon høne
Jeg vil alt for jer på fredag er sikker din mand kommer med kvali kvali til dine guldæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.