Must have when in usa???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
4 synes godt om
16. september 2013

klmf

Sidder lige nu i USA (øhm hvad, kan slet ikke forstå det, må jo være en drøm) og tænker lift.... Skal på den onde shoppingtur i San Francisco i morgen og tænker så, om nogen har  et absolut must buy when in the states??? Bare gode ideer til hvad der MÅ købes så man ikke ærgrer dig når man kommer hjem. I går købte jeg Nike sko til 89 dollars

Så kom frisk med gode ideer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Loa

lotchen skriver:

Sidder lige nu i USA (øhm hvad, kan slet ikke forstå det, må jo være en drøm) og tænker lift.... Skal på den onde shoppingtur i San Francisco i morgen og tænker så, om nogen har  et absolut must buy when in the states??? Bare gode ideer til hvad der MÅ købes så man ikke ærgrer dig når man kommer hjem. I går købte jeg Nike sko til 89 dollars

Sko, tasker og undertøj fra victorias secret

Anmeld

16. september 2013

modesty

lotchen skriver:

Det kommer jo fuldstændig an på hvad din smag er. Men jeg har lige været i LA og jeg gik i kæder som American Apparel, J Crew og Gap, som ikke findes herhjemme. Essie neglelak er også billigere derovre. Sneakers, som du selv nævner.

Anmeld

16. september 2013

Liviana

lotchen skriver:

Der er en Apple Store i San Francisco. Deres produkter er lidt billigere end i DK. Der er også en Disney Store, men den har vist det samme som den i KBH. Og så er der Levi's flagship store. Levi's er en del billigere end i DK. Ellers måske kosmetik? Det er også billigere. Sephora har et godt udvalg. Alle disse butikker ligger omkring Union Square.

Anmeld

16. september 2013

Tranebaer

Victoria's Secret
Crate and Barrel
American Apparel
Nike
Banana Republic

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.