Hej alle jer søde piger på baby.dk
Jeg håber nogle af jer har nogle erfaringer i kan hjælpe mig med.
Min kæreste og jeg forsøger at lave barn nr. 2 (har en pige på 2 år, som vi lavede i første forsøg).
Min cyklus er de sidste to år, siden jeg fødte vores datter, blevet kortere og kortere?!? Før graviditeten med hende var min cyklus på 35 dage.
Nu er den helt nede på 25 dage (var den i sidste cyklus). Det var også der jeg oplevede store ændringer. Jeg tog ægløsningstests og ved jeg havde ægløsning på 17 dagen og fik så mens på 25 dagen. Dvs. min luteale fase kun var på 8 dage, hvilket jo er for lidt! Fra ægløsningen til mens kom, havde jeg mange underlivssmerter, kvalme, ubehag, ekstrem ømme bryster og rent psykisk meget hormonel med tudeture osv. (ligesom ved graviditet). Men jeg tog mange graviditetstest som alle var negative. Så snart mens kom forsvandt smerterne og jeg fik det godt igen. Kom til tjek hos gynægologen som scannede mig og han sagde alt så normalt ud i underlivet.
I denne cyklus ville min kæreste og jeg så prøve at lave baby igen. I går havde jeg ifølge ægløsningstests ægløsning, dvs. på 19 dagen. (ved jo ikke endnu hvor lang denne cyklus er). I går aftes fik jeg så voldsomme smerter IGEN der varede 3 timers tid, ligesom rigtig kraftige mens smerter, måtte tage panodil imod smerterne. Det aftog og nu er det som forrige cyklus "kun" kraftig murren i underlivet. SÅ nu forventer jeg så, at mens kommer lige om lidt ligesom i som sidste cyklus.
Hjælp hjælp hjælp!! 
Er der nogen der har prøvet noget ligende?!?!
Nogle der har hørt om det før?
På forhånd tak!
Kh sommerhåb
Anmeld