Feriecenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Tøs85

Anonym skriver:

Er der noget for både børn og voksende? 

Hvis man vil afsted i vinter halv året er der så nok og lave for alle?

Vi er hvert år i Lalandia i nov. 16 personer, både voksne og børn og der er masser at lave for alle.. Man kan jo skøjte, stå på ski, bowle, spille biliard, gå i biffen og alt muligt andet, og alt er indendørs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

MissMaria

Metal skriver:

Vi har lige været 6 dage i Weisserhaüsser ved Kiel i Tyskland.. pris 2800 for tre personer. Fantastisk sted med badeland for både store og små, stort legeland med masser af sjove aktiviteter, bowling, gode familie restauranter og gode ferielejligheder.. kan varmt anbefales

Har hørt at det skulle være meget slidt - vi overvejede det i sommerferien, men tog ikke afsted..
Hvor lang tid tager det at køre derned - kunne man mon gøre det i en forlænget weekend ?
Vores søn er næsten 2,5 år - vil du sige det er noget for ham ?

Ja undskyld jeg lige kommer med 1000 spørgsmål

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

MissMaria skriver:

Har hørt at det skulle være meget slidt - vi overvejede det i sommerferien, men tog ikke afsted..
Hvor lang tid tager det at køre derned - kunne man mon gøre det i en forlænget weekend ?
Vores søn er næsten 2,5 år - vil du sige det er noget for ham ?

Ja undskyld jeg lige kommer med 1000 spørgsmål

Kan ikke finde nogen hjemmeside?

Anmeld

17. september 2013

Metal

Det er slet slet ikke slidt.. tværtimod. Mener det blev renoveret i 2010. Synes det var så fint . Min dreng er fra januar 2011 og elskede det. Der er rutschebaner og pools til alle aldre. Vi er allerede ved at kigge på en tur derned igen til foråret i en forlænget weekend.  Fra grænsen tager det maks 2 timer (vi ramte lidt kø). Prøver lige at finde hjemmesiden 

Anmeld

17. september 2013

Metal

Kan se jeg har skrevet med r i stedet for n... ups :-). Hermed linket: http://www.weissenhaeuserstrand.de/

Anmeld

17. september 2013

Sujan

Metal skriver:

Kan se jeg har skrevet med r i stedet for n... ups :-). Hermed linket: http://www.weissenhaeuserstrand.de/

Har jeg også kun hørt godt om.. Har flere venner og bekendte der synes det er så fedt at være der med deres børn at de har været der flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.