Silas har fået ny væg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
12 synes godt om
16. september 2013

Muhmi

Ja, jeg kedede mig lidt her til formiddag, så mens Rune legede rundt på gulvet inde på Silas' værelse, ja så gav jeg mig i kast med at male lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Muhmi

Jeg har tænkt mig at køre årstidernes tema inde på hans værelse og det er ikke helt færdigt endnu, men det her er efterår, så kører den næste væg videre med vinter og den næste forår og til sidst sommer Silas synes det er dejligt med en masse farver

Det her var lige hvad jeg kunne nå i dag

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

I looooove it

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

I looooove it

Ååårh tusind tak!! 

Jeg er også selv ret glad for det Men det vigtigste er helt klart at væggene ikke ser så kedelige og hvide ud

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Ååårh tusind tak!! 

Jeg er også selv ret glad for det Men det vigtigste er helt klart at væggene ikke ser så kedelige og hvide ud

Har det på samme måde Emils vægge er stadig hvide, selvfølgelig med billeder, men ellers bare hvide.... Og synes sgu næsten man får helt tics af det men har planer om striber på den ene væg, når hans værelse skal laves om her omkring jul :-)

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Har det på samme måde Emils vægge er stadig hvide, selvfølgelig med billeder, men ellers bare hvide.... Og synes sgu næsten man får helt tics af det men har planer om striber på den ene væg, når hans værelse skal laves om her omkring jul :-)

Uuuh det lyder også sejt  Vis endelig når det er

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Uuuh det lyder også sejt  Vis endelig når det er

Det skal jeg nok gøre :-)

Anmeld

16. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Det skal jeg nok gøre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.