Søger: Holder til bog (kogebog..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
9 svar
8 synes godt om
16. september 2013

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg kunne virkelig godt tænke mig en holder til vores kogebøger - altså, en holder hvor bogen kan være slået op på en bestemt side, som jeg kan se på, mens jeg laver mad..
Det ville absolut ikke gøre noget, hvis man også kan bruge den til Ipad'en, da vi nogle gange også bruger denne, når vi laver mad

Kan bare ikke rigtig finde nogen på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Disarobi

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Jeg kunne virkelig godt tænke mig en holder til vores kogebøger - altså, en holder hvor bogen kan være slået op på en bestemt side, som jeg kan se på, mens jeg laver mad..
Det ville absolut ikke gøre noget, hvis man også kan bruge den til Ipad'en, da vi nogle gange også bruger denne, når vi laver mad

Mener helt bestemt jeg så én i nettos uge-avis her i weekenden

Anmeld

16. september 2013

Nadia&Daniel

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Har faktisk en  den er i metal/sølv.. Tager lige billede.. Men ja, ellers er der også i Netto i denne uge (i Deres reklameavis)

Anmeld

16. september 2013

Nadia&Daniel

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Fik lige afprøvet den  har ingen ide om hvordan de regner med at bogen kan stå der åben 

Anmeld

16. september 2013

LilleMie

Vi har en hylde fra IKEA hængende til formålet. Den har en kant på, som holder bogen åben og så kan vores ipad også så der uden problemer 

Og så tager den samtidig ikke bordplads 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2013

Louise81

Man kan få en i Arnold Busck boghandel, eller på arnoldbusck.dk

Den ser sådan ud på deres hjemmeside (håber at billedet virker).

Min mor har en til at stå i hendes køkken, og det fungerer rigtig godt. Kan også bruges til iPad, har prøvet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2013

sismofutten

Bihsberg skriver:

Mener helt bestemt jeg så én i nettos uge-avis her i weekenden

Den har jeg fuldstændig overset - tak for svar

Anmeld

16. september 2013

sismofutten

Nadia&Daniel skriver:

Fik lige afprøvet den  har ingen ide om hvordan de regner med at bogen kan stå der åben 

Havde fuldstændig overset den i Netto - har dig set den nu, og synes ikke den passer til vores køkken..

Men, havde ikke søgt på nettet under "kogebogsholder" - det har jeg så nu, og fundet en masse fine nogen

Anmeld

16. september 2013

sismofutten

LilleMie skriver:

Vi har en hylde fra IKEA hængende til formålet. Den har en kant på, som holder bogen åben og så kan vores ipad også så der uden problemer 

Og så tager den samtidig ikke bordplads 

Hold op hvor er det bare smart - og ser super godt ud

Desværre har jeg ikke plads til den løsning i mit køkken

Anmeld

16. september 2013

sismofutten

Louise81 skriver:

Man kan få en i Arnold Busck boghandel, eller på arnoldbusck.dk

Den ser sådan ud på deres hjemmeside (håber at billedet virker).

Min mor har en til at stå i hendes køkken, og det fungerer rigtig godt. Kan også bruges til iPad, har prøvet.

Tak, den vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.