Så blev man skrevet op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Momo

Så har jeg været inde og skrive mig på til 21 lejligheder PUHA jeg synes godt nok det er et kæmpe skridt at tage. 

Vi bor i jylland lige nu, og har besluttet at jeg og ungerne skal flytte tilbage til sjælland. Jeg er lettet over beslutningen, men jeg bliver godt nok noget ør i hoved over alt det der skal gøres. 

Nu hvor beslutningen er taget at vi skal flytte hver for sig og så må det godt gå hurtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Chili

Momo skriver:

Så har jeg været inde og skrive mig på til 21 lejligheder PUHA jeg synes godt nok det er et kæmpe skridt at tage. 

Vi bor i jylland lige nu, og har besluttet at jeg og ungerne skal flytte tilbage til sjælland. Jeg er lettet over beslutningen, men jeg bliver godt nok noget ør i hoved over alt det der skal gøres. 

Nu hvor beslutningen er taget at vi skal flytte hver for sig og så må det godt gå hurtigt. 

Føler med dig. Min mand og jeg har lige besluttet os for at blive skilt.. Godt nok skal han flytte ud, men synes godt nok der er mange ting!
Glæder mig til at komme over på den anden side og ro på..
Held og lykke

Anmeld

16. september 2013

Momo

Chili skriver:

Føler med dig. Min mand og jeg har lige besluttet os for at blive skilt.. Godt nok skal han flytte ud, men synes godt nok der er mange ting!
Glæder mig til at komme over på den anden side og ro på..
Held og lykke

Ja jeg synes også der vanvittig mange ting, og jeg aner ikke hvor jeg skal starte  

Men jeg sikker på det er den rigtig beslutning og er glad for det så nu skal vi bare lige ha det hele på plads. 

Og held og lykke til dig også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.