What goes around, comes around..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ayasmor skriver:

Det gør det nemlig. Og specielt i et samfund, hvor man efterhånden ser en tendens til, at man er sig selv nærmest synes jeg, at denne her reklame er en rigtig god. Netop fordi, at den viser, hvor meget en relativ lille handling kan betyde for et andet menneske.

Præcis.
Selv de mindste ting du gør for andre, har en indflydelse på deres liv - og måske også på dit eget.

Jeg har læst flere steder på nettet om, at man i Australien tror jeg, det var, kan gå på cafe og købe kaffe og så betale for en, der bliver givet, hvis der kommer en fattig og spørger efter det. Det samme gælder med måltider.
En lille ting, der gør den store forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Ayasmor

PT skriver:

Præcis.
Selv de mindste ting du gør for andre, har en indflydelse på deres liv - og måske også på dit eget.

Jeg har læst flere steder på nettet om, at man i Australien tror jeg, det var, kan gå på cafe og købe kaffe og så betale for en, der bliver givet, hvis der kommer en fattig og spørger efter det. Det samme gælder med måltider.
En lille ting, der gør den store forskel

Ja, det har jeg faktisk også hørt om. Synes det er SÅ fin en måde, hvor man som enkeltperson kan gøre en forskel for et andet menneske, der har behov for hjælpen

Anmeld

16. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ayasmor skriver:

Ja, det har jeg faktisk også hørt om. Synes det er SÅ fin en måde, hvor man som enkeltperson kan gøre en forskel for et andet menneske, der har behov for hjælpen

Det er nemlig en rigtig god måde.

Har du set filmen "Pay it forward" med ham drengen fra "Den sjette sans"? Den omhandler samme emne og er virkelig god

Anmeld

16. september 2013

Ayasmor

PT skriver:

Det er nemlig en rigtig god måde.

Har du set filmen "Pay it forward" med ham drengen fra "Den sjette sans"? Den omhandler samme emne og er virkelig god

Nej, det har jeg faktisk ikke.. Men det lyder helt sikkert til at være en film, der skal ses

Anmeld

16. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Ayasmor skriver:

Nej, det har jeg faktisk ikke.. Men det lyder helt sikkert til at være en film, der skal ses

Den er absolut værd at se - men en aften, hvor du har tid til fordybelse

Anmeld

16. september 2013

Ayasmor

PT skriver:

Den er absolut værd at se - men en aften, hvor du har tid til fordybelse

Det må lige blive en aften, hvor den ikke står på nattevagt så. Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.