Rundvisning (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
15 svar
17 synes godt om
16. september 2013

Flødebollen

Nåh - nu er vi så småt kommet på plads i huset - der er dog stadig detaljer - og derfor får i ikke alt at se

Jeg vil derimod vise nogle af de ting / hjørner i huset, jeg er rigtig stolt af

Giv gerne jeres besyv med.

Vi har ønsket at blande det moderne med retro, og synes egentlig, det er lykkes meget godt.

Beklager rodet - har min syge nevø med falsk strubehoste på besøg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

AnthonsMor

Jeg synes bare det er rigtig flot!!! Er det gammeldags mælkekasser i har brugt til 'hylder'?

Anmeld

16. september 2013

LinLin

Det er overhovedet ikke min stil, men synes det ser godt ud

Ville dog ALDRIG sætte glasvaser på trappen (og så endda over klinker..) Jeg ved bare jeg ville skubbe dem ned

Anmeld

16. september 2013

Masig

Helt enig med LinLin 

Synes også det er flot indrettet, men ikke noget jeg selv ville bruge, men har også en helt anden stil... Men synes bestemt ikke det er grimt.. Og ja det med glasvaserne, jeg ville også vælte dem med det samme.. Ellers ville manden, eller sønnen.... Der er jeg nok for meget elefant til sådan noget, men synes det ser smart ud 

Anmeld

16. september 2013

Flødebollen

Masig skriver:

Helt enig med LinLin 

Synes også det er flot indrettet, men ikke noget jeg selv ville bruge, men har også en helt anden stil... Men synes bestemt ikke det er grimt.. Og ja det med glasvaserne, jeg ville også vælte dem med det samme.. Ellers ville manden, eller sønnen.... Der er jeg nok for meget elefant til sådan noget, men synes det ser smart ud 

De kommer formentlig også væk, når vi engang får en barn

Anmeld

16. september 2013

Flødebollen

AnthonsMor skriver:

Jeg synes bare det er rigtig flot!!! Er det gammeldags mælkekasser i har brugt til 'hylder'?

Jeg er faktisk ikke sikker.. De gule er gamle Cocio kasser

De blå er fra kærestens barndom.. Men det er trækasser.. Jeg tror måske det har været gamle ølkasser?

Anmeld

16. september 2013

stjernehimmel

Flødebollen skriver:

Nåh - nu er vi så småt kommet på plads i huset - der er dog stadig detaljer - og derfor får i ikke alt at se

Vi har ønsket at blande det moderne med retro, og synes egentlig, det er lykkes meget godt.

Hvor er det bare blevet flot, og ser super hyggeligt ud.... Masser af skønne ideer, står nemlig selv og skal indrette hus lige om meget snart..., tusind tak for kigget 

Anmeld

16. september 2013

C-Dog

Det ser fedt ud. Men nøj i har meget nips og pynt, Jeg ville få spat når jeg skulle støve af :-P

Anmeld

16. september 2013

StudPsyk

Jeg er VILD med det! Det er lige mig!

Som du siger, et passende mix af moderne og retro. Synes der er hyggeligt - og jeg har det bare SÅ stramt med sådan nogen "bo bedre"-hjem, hvor alt er strømlinet, lige linjer, sort/hvid, ultra hip/moderne. For mig føles sådan noget ikke som HJEM. Ingen kritik af folk der lever sådan, bare ikke mig. Det her er det perfekte mix, synes jeg  

Anmeld

16. september 2013

DianaRJS

Flødebollen skriver:

jeg er forelsket i jeres entre, og de kasser på væggene!!!!!! GIV MIG!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.