Satse på en fremtid måske uden flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
8 svar
19 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg står lidt i et dilemma.. Jeg har datede den samme i et godt stykke tid, og da vi startede sagde han hårdt og kontant til mig at han ALDRIG skulle have nogle børn..

Nu er vi gået hen og blevet glade for hinanden, og drøfte en fremtid sammen.. Jeg har lagt klart ud at jeg vil have flere børn(jeg har en datter fra et tidligere forhold, og han har det rigtig fint med hende) og hans svar til det var nu at han meget gerne ville opfylde det ønske hos mig.. Lige nu kunne han bare ikke forestille sig at lysten til børn kom.. Selvom man jo aldrig kunne vide om det ville ændre sig.. (han er 33)

Jeg synes det er svært at finde ud af om jeg bør satse eller ej her.. Jeg er rigtig glad for ham, men jeg ønsker samtidigt ikke at "spilde" de næste 5 år for så at stå og måtte forlade ham til den tid, fordi jeg ikke ville kunne leve med ikke at få flere børn..

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Jeg står lidt i et dilemma.. Jeg har datede den samme i et godt stykke tid, og da vi startede sagde han hårdt og kontant til mig at han ALDRIG skulle have nogle børn..

Nu er vi gået hen og blevet glade for hinanden, og drøfte en fremtid sammen.. Jeg har lagt klart ud at jeg vil have flere børn(jeg har en datter fra et tidligere forhold, og han har det rigtig fint med hende) og hans svar til det var nu at han meget gerne ville opfylde det ønske hos mig.. Lige nu kunne han bare ikke forestille sig at lysten til børn kom.. Selvom man jo aldrig kunne vide om det ville ændre sig.. (han er 33)

Jeg synes det er svært at finde ud af om jeg bør satse eller ej her.. Jeg er rigtig glad for ham, men jeg ønsker samtidigt ikke at "spilde" de næste 5 år for så at stå og måtte forlade ham til den tid, fordi jeg ikke ville kunne leve med ikke at få flere børn..

Hvad ville i gøre?

Jeg ville sige det, du har skrevet til ham - så I begge spiller med helt åbne kort

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg ville sige det, du har skrevet til ham - så I begge spiller med helt åbne kort

Det har jeg gjort, og der gav han mit meldingen at han ikke vidste om han ville ændre mening.. Men han ville ikke turde bede mig regne med det, og har så spurgt om jeg kan leve med det.. Hvilket jeg ikke rigtigt ved..

Anmeld

15. september 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Hej

Hvad ville i gøre?

Ærligt ville jeg nok ikke satse, måske fordi jeg selv har prøvet at være sammen med en mand der sagde han var klar og så var han ikke alligevel ... Jeg ville ikke kunne opgive min drøm for en mand..

Anmeld

15. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er lidt anderledes her...

vi startede med at overveje måske 2... så endte vi på 4 og nu ser det ud til vi stopper med det ene barn vi har...

Jeg bliver ved hans side selvom han ærligt fortæller at han nok ikke har plads til at vi får flere inden i...

Jeg ved godt et sted inden i at vi ikke får flere selvom det stadig er en drøm og stort ønske for os begge...

Så du må gøre op med dig selv hvad der er vigtigst et fantastisk forhold med en mand der 100% elsker både dig og din datter (ville en ny gøre det lige så højt?) eller tage chancen og håbe på du finder en anden der måske også vil have flere børn og som forhåbentlig også holder af din datter og værdsætter Jer begge....

det kan kun du afgøre...

Anmeld

16. september 2013

dorthemus

Jeg ville aldrig ofre min drøm for en mand. Har selv stået i din situation og valgte til sidst at gå fra min kæreste fordi han blev ved med at udskyde babyplanerne og ikke kunne give mig et fornuftigt tidsperspektiv på hvornår vi kunne gå igang. Det var en svær beslutning men da den først var taget så så jeg mig ikke tilbage.
Nu har jeg en datter på tre år jeg fik vha donorsæd

jeg vil aldrig være afhængigt af et andet menneske for at blive lykkelig.

Anmeld

16. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg tror, at du nok altid vil tænke over, at du aldrig fik det barn mere, som du jo ønsker dig.
Det vil jo være frygteligt, hvis forholdet går i stykker på grund af det om 5-10 år.

Der er masser af mænd der vil elske, at finde en kvinde der har et barn, og som samtidig vil have et til.

Jeg havde nok stoppet forholdet.. Hellere stoppe mens legen er god, end at gå på kompromis med SÅ store drømme.
Tænk hvis du sidder om 10 år og fortryder, at du ikke fik et barn mere.

Anmeld

16. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej

Hvad ville i gøre?

Du må gå ud fra at han ikke ændrer mening. Og så må du tage en beslutning om du ville kunne leve med ikke at få flere børn. Hvis svaret er nej, må du gå fra ham.

Anmeld

16. september 2013

Faith

Enig med dorthemus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.