billige BH'er Dskål og op???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
11 svar
7 synes godt om
15. september 2013

DianaRJS

sagen er jeg "kun" er i uge 28, men kan sku ikke passe en eneste af mine BH'er mere! -.- jeg plejer at købe i lingeributikker MEN hvis de har tænkt sig at blive ved med at vokse de 10 uger jeg har tilbage har jeg sku ikke lige tænkt mig at betale 500+kr for en bh

problemet er bare jeg brugte 75D og synes bare ikke det er til at finde en Eskål nogen steder der ikke koster en halv krig -.-

så nogen der har nogle tips til hvor man kan finde bh i (ifølge mig selv) gigantiske størrelser? og ikke for at være negativ men plejer jo aldrig have så store bryster for pokker haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Louise H.

Bilka, Føtex, osv

Anmeld

15. september 2013

Holbæktrunten

DianaRJS skriver:

sagen er jeg "kun" er i uge 28, men kan sku ikke passe en eneste af mine BH'er mere! -.- jeg plejer at købe i lingeributikker MEN hvis de har tænkt sig at blive ved med at vokse de 10 uger jeg har tilbage har jeg sku ikke lige tænkt mig at betale 500+kr for en bh

problemet er bare jeg brugte 75D og synes bare ikke det er til at finde en Eskål nogen steder der ikke koster en halv krig -.-

så nogen der har nogle tips til hvor man kan finde bh i (ifølge mig selv) gigantiske størrelser? og ikke for at være negativ men plejer jo aldrig have så store bryster for pokker haha

Missya og change har gode og billige basis bher

Anmeld

16. september 2013

sulo

Vil også anbefale Bilka og Føtex, det er ikke altid at de har den bedste pasform, men det lærer man hurtigt at leve med når man giver 20-130 kr for en bh i stedet for 300+

Anmeld

16. september 2013

B&J

jeg syntes det er super svært bruger selv 75E og det er så svært at finde i føtex bilka osv. ellers er det fordi vores ikke har det

men har i ikke en hunkemøller eller noget i den stil der har lidt tilbud/udsalg???

fordi syntes tit de har nogle til 100-200kr og tit nogle helt nede i 50 de er ikke så fikse men pyt med det hvis det er i en periode

håber du finder nogle

Anmeld

16. september 2013

Mini us

1. Ved ikke om du bor på sjælland men hm på fisketorvet har en basic bh som går op i F.. du kan også bestille på deres hjemmeside.. den koster 129

Anmeld

16. september 2013

l.kjoeller

DianaRJS skriver:

Har vidst nogen liggende jeg købte under graviditet men ikke fik brugt. Skal lige tjekke størrelse. De er ikke voldsomt smarte men de skal ikke koste dig noget

Anmeld

16. september 2013

Flødebollen

DianaRJS skriver:

bilka

Anmeld

16. september 2013

DianaRJS

Mini us skriver:

1. Ved ikke om du bor på sjælland men hm på fisketorvet har en basic bh som går op i F.. du kan også bestille på deres hjemmeside.. den koster 129

gør jeg desværre ikke... bor i bording nær herning og i herning har de kun til d skål, og så er det en lille d skål -.- men kigger lige på hjemmesiden tak

Anmeld

16. september 2013

VIPpigen

Prøv at kigge i en genbrug. Du kan faktisk ofte finde bh'er i genbrug som ikke har været brugt, oftest stadig med mærket i

og hvis du har lidt fingresnilde, så er det super nemt hvis du finder en bh som passer i skålen, men ikke i omkreds at korte rygstykket af, og flytte stropperne lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.