Hvad gjorde i :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Gode råd til hvad i gjorde for at få en lille spire i maven ?

her tænker jeg mest efter endt sex .. Blev i i sengen lidt eller hvordan ? (Mener så sæden ik kom ud med det samme )

min kærestSahara lige fået afvide han har moderat nedsat sædkvalitet :/ efter endt kemo terapi . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

her tænker jeg mest efter endt sex .. Blev i i sengen lidt eller hvordan ? (Mener så sæden ik kom ud med det samme )

min kærestSahara lige fået afvide han har moderat nedsat sædkvalitet :/ efter endt kemo terapi . 

Jeg lå ofte 10 min efter vi havde sexet, og med en pude under numsen. Ved ikke om det er noget der egentlig hjælper, men blev gravid i 3 cyklus. 

Anmeld

15. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Gjorde ALT hvad jeg havde læst kunne hjælpe, løfte numse , pude under , bestemte stillinger osv.. Desværre lykkedes det ikke at blive gravid naturligt før lægelig indblanden (nedsat kvalitet var desværre også årsagen her), men det lykkedes så alligevel i soveværelset da jeg ikke kunne nå 3. inseminationsforsøg inden klinikkens ferie.. 

Pøj pøj med det hele  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.