efter stop af p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2013

Rikke vuholm

Hej tøzer. hvor lang tid gik der før i fik menstruation efter p-pille stop? Har ikke fået det som jeg plejer og er ikke gravid, selv om jeg ønsker det.

hvad er jeres erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Hullabullabulla

Rikke vuholm skriver:

Hej tøzer. hvor lang tid gik der før i fik menstruation efter p-pille stop? Har ikke fået det som jeg plejer og er ikke gravid, selv om jeg ønsker det.

hvad er jeres erfaring

Første gang var jo styret af ppillerne så den kom normalt.. Dernæst 56 dage, 47 dage, 42 dage og derefter 35 dage som den endte med  

Anmeld

15. september 2013

Rikke vuholm

ja okey så der kan gå længe i mellem

Anmeld

16. september 2013

Sabone

Jeg nåede kun at få mens, da jeg stoppede på pillerne. Gik og overvejdede, hvor lang min cyklus mon var også tog jeg en test en måned efter sidste mens og bum.. Positiv graviditetstest!

Er i dag 32+5

Anmeld

16. september 2013

Fuglemor

Min kom almindeligt. Nærmest på dato hver måned, så jeg oplevede ikke nogen udsving efter ppille stop. Men min har altid været sådan

Anmeld

16. september 2013

Christabelle

Min var regelmæssig med det samme. Den lagde sig på 32/33 dage.
Blev gravid i 4. cyklus og er 32+6 i dag

Anmeld

16. september 2013

Rikke vuholm

Oki jeg plejer at være godt igang nu men ingenting. Kan det være for tidligt at kunne se det på en test? 

Anmeld

16. september 2013

M&J87

Min cyklus har været 28-29 dage efter stop.

Anmeld

16. september 2013

MorTilDenDejligste

Rikke vuholm skriver:

hvad er jeres erfaring

første gang jeg smed pillerne havde jeg normal cyklus lige fra starten og den passede til punkt og prikke som på pillerne og det er det samme denne gang. min cyklus ændre sig ikke men ved ikke om det er fordi at jeg får dem hvor der næsten ingen homoner er i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.