Ikea togbane vs brio togbane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.904 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. september 2013

Janni.

Nogen der ved om Ikea togbanen passer til brio togbanen? Både skinner og tog? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

LinLin

Det gør den, dog synes jeg de var lidt "stramme" at sætte sammen... Den passer også med thomas tog wooden rails

Anmeld

15. september 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Vi har stortset kun brio.. de enkelte baner fra ikea, er meget stramme og sætte på brioen og der er også et par baner der er knækket da sønnen forsøgte at skille det af igen. Så hjemme ved os holder vi det nu adskilt

Anmeld

15. september 2013

Janni.

Det gør den, dog synes jeg de var lidt "stramme" at sætte sammen... Den passer også med thomas tog wooden rails

Okay, jamen så kan det nok lige gå an indtil brio togbanen er stor nok  Tak for dit svar

Anmeld

15. september 2013

Janni.

Ravnholt skriver:

Vi har stortset kun brio.. de enkelte baner fra ikea, er meget stramme og sætte på brioen og der er også et par baner der er knækket da sønnen forsøgte at skille det af igen. Så hjemme ved os holder vi det nu adskilt

Tænker vi begynder at købe brio og langsomt udsluse ikea delen. Tak for dit svar. 

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Janni. skriver:

Okay, jamen så kan det nok lige gå an indtil brio togbanen er stor nok  Tak for dit svar

David startede også med ottetals-ikea-banen, men så gik vi over til thomas tog

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Janni. skriver:

Så vidt jeg husker var det rimelig nemt at sætte de lige sammen, det var de buede der drillede lidt

Anmeld

15. september 2013

Janni.

LinLin skriver:

David startede også med ottetals-ikea-banen, men så gik vi over til thomas tog

Hvordan er Thomas Tog i kvalitet sammenlignet med Brio? Undskyld jeg spørger så meget 

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Janni. skriver:

Hvordan er Thomas Tog i kvalitet sammenlignet med Brio? Undskyld jeg spørger så meget 

Det er vist det samme. Jeg synes bare det er meget federe hehe... De har riller... Det er vist forskellen

Vi gik over til dem fordi David elskede thomas tog! Så vi har 50+ tog og en kæmpe kasse skinner, remise, station, kran, tunnel, drejeskive, lyssignal, overskæring....

Det eneste brio vi har er opfartsskinner; dem kunne jeg ikke finde herhjemme og syntes det blev lidt for dyrt at bestille dem hjem fra england....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2013

roenlund

Jeg ville istedet for ikea købe dem fra harald nyborg/biltema, synes de er meget nemmere at samle sammen med brio end dem fra IKEA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.