Spiral - skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik anlagt kobberspiral for 12 dage siden. Havde de næste par dag en murrende fornemmelse og mens agtige smerter i underlivet, men de gik i sig selv igen.

Nu er de dog vendt tilbage og denne gang værre. Det er ikke mens-tid.

Bør jeg kontakte lægen, eller er det helt normalt????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg fik anlagt kobberspiral for 12 dage siden. Havde de næste par dag en murrende fornemmelse og mens agtige smerter i underlivet, men de gik i sig selv igen.

Nu er de dog vendt tilbage og denne gang værre. Det er ikke mens-tid.

Bør jeg kontakte lægen, eller er det helt normalt????

Har din læge ikke fortalt dig om hvad du skal forvente? Jeg tænker at hvis du ikke har fået at vide at du skal forvente smerter, så skal du kontakte lægen hvis du får smerter.

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Har din læge ikke fortalt dig om hvad du skal forvente? Jeg tænker at hvis du ikke har fået at vide at du skal forvente smerter, så skal du kontakte lægen hvis du får smerter.

Hun sagde at jeg kunne forvente mens agtige smerter dagene efter oplæggelsen. Men hun sagde intet om smerter senere hen. Det er jo ikke fordi jeg ikke kan holde smerterne ud, jeg synes bare det er ubehageligt.

Anmeld

15. september 2013

Pinkrose

Dem jeg kender der har den siger de har haft den slags smerter de første par måneder fo nogle op til 6 mdr var også det min læge sagde da jeg snakkede med hende om det

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Dem jeg kender der har den siger de har haft den slags smerter de første par måneder fo nogle op til 6 mdr var også det min læge sagde da jeg snakkede med hende om det

Ok, så behøver jeg ikke være så bekymret.

Tak for svar

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Jeg blødte og havde ondt on/off i tre mdr derefter havde jeg næsten ingen mens overhovedet - dog stadig mens smerter ca en gang om måneden...

Min var dog hormonspiral...

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg blødte og havde ondt on/off i tre mdr derefter havde jeg næsten ingen mens overhovedet - dog stadig mens smerter ca en gang om måneden...

Min var dog hormonspiral...

Jeg bløder ikke decideret, men der er blod i det der kommer ud (undskyld detaljer)

Jeg ser tiden an. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.