Udbetaling af kørepenge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg køre privat bil imens jeg er på arbejde . Er udekørende og får satsen 3,82 kr pr kilometer. Jeg har regnet frem til det vil blive knap 4000kr for denne måned. Står lidt med røven i vandskorpen da vores pige har fødselsdag i næste uge Og vores konto står i minus... 

Hverken fødselsdagsfest eller gave er der råd til.. Kan man tillade sig at spørge om man kan få pengene til udbetaling inden fødselsdagen ? Hvad ville i gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg får selvfølgelig min alm. Månedsløn her den 1. Men lige nu har vi virkelig brug for dem . 

Plus de har snydt mig for 1000 kr for sidste måneds løn. Kan jeg forlange dem her og nu? 

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg får selvfølgelig min alm. Månedsløn her den 1. Men lige nu har vi virkelig brug for dem . 

Plus de har snydt mig for 1000 kr for sidste måneds løn. Kan jeg forlange dem her og nu? 

De tusind kroner synes jeg godt du kan bede om De er jo dine som du har arbejdet for, men jeg synes ikke du kan spørge om at få udbetalt på forskud, men det kommer selvfølgelig an på hvordan din chef er?

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

Anonym skriver:

Jeg køre privat bil imens jeg er på arbejde . Er udekørende og får satsen 3,82 kr pr kilometer. Jeg har regnet frem til det vil blive knap 4000kr for denne måned. Står lidt med røven i vandskorpen da vores pige har fødselsdag i næste uge Og vores konto står i minus... 

Hverken fødselsdagsfest eller gave er der råd til.. Kan man tillade sig at spørge om man kan få pengene til udbetaling inden fødselsdagen ? Hvad ville i gøre ? 

Jeg synes lidt det afhænger af hvad du arbejder med/indenfor. Men sådan lige udmiddelbart synes jeg du skal bede om de 1000kr.

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

De tusind kroner synes jeg godt du kan bede om De er jo dine som du har arbejdet for, men jeg synes ikke du kan spørge om at få udbetalt på forskud, men det kommer selvfølgelig an på hvordan din chef er?

Min chef er super sød. 

Har aldrig været nødsaget til at spørge om det før nu.. 

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Min chef er super sød. 

Har aldrig været nødsaget til at spørge om det før nu.. 

Så synes jeg du skal prøve så I kan få jer en super hyggelig fødselsdag

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Så synes jeg du skal prøve så I kan få jer en super hyggelig fødselsdag

Mange tak  

det fortjener hun ❤

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.