Jeg står i den situation at jeg ikke længere ved hvad jeg skal stille op. Er gift og vi bor i vores hus vi købte for 2 år siden. Vi kan ik finde ud at kommunikere mere, sex fungere ik fra min side af. Han ryger dagligt hash og ja det burde vel egentlig være nok til at jeg forlader ham. Vi har 2 børn men jeg synes det er så hårdt! Har måske bare brug for et spark.. Hvad gør msn når man ejer hus sammen osv!!!!????
Ført et
til dig. Det må være en frustrende situation at være i.
Jeg googlede lige gratis advokat hjælp og fandt det her: http://www.gratisadvokathjaelp.dk/
Det kunne måske være en hjælp så du kunne få svar på hussalg, skilsmisse mv.
Så lige en lille øjenåbner fra det virkelige liv.
Da jeg var 17 år fandt jeg sammen med en sød fyr, dog røg han lidt hash med hvad jeg syntes jo ikke det påvirkede ham så meget. Vi flyttede sammen da jeg var 18½ og derfra gik det virkelig ned af bakke. Han røg mere og mere. Vi havde ikke rigtig nogen penge fordi han altid brugte dem på hash og/eller øl. Så han var tit oppe og arbejde for hans far på farens hus, for at tjene penge. Så drak de sig fulde og kunne også godt finde på at ryge lidt.
Man siger tit at æblet ikke falder langt fra stammen, og det var også tilfældet her. Faren kunne godt finde på at ryge sig skæv sammen med min kæreste da han var lille omkring 15 år og så ligge og køre hurtigt på landevejene. Det har helt sikkert været min kærestes fars indflydelse der har været med til at han flere år efter jeg gik fra ham stadig røg og drak. Hans far havde fået ny kone og de havde 2 børn sammen og hus. Men drak/drikker? stadig hver dag og især når min kæreste var på besøg.
Det jeg vil sige med det er, han ændrer sig nok ikke lige med det samme og er du allerede nået til at have fået nok skal du gå. Børnene skal du tage med, ikke dermed sagt at de ikke skal ses med deres far. Men indtil han har fået styr på sit misbrug, synes jeg du skal sætte nogle klare regler for hvordan de skal ses.
Skriv gerne PB hvis du har brug for at snakke med en der kender livet med en misbruger
Anmeld