Hvad er det her? (Med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
8 svar
1 synes godt om
15. september 2013

Lucky05

Hvad er det her? Sidder på hendes baglår. Det her en den største, og den eneste med sår på. Det klør ikke, eller generer på andre måder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Sabina92

Lucky05 skriver:

Hvad er det her? Sidder på hendes baglår. Det her en den største, og den eneste med sår på. Det klør ikke, eller generer på andre måder. 

Det ser dybt ud /: - og hvis det ikke er blevet kløet i? - ville nok lige høre lægen ad

Anmeld

15. september 2013

mortilfreja

Børnesår måske??

Anmeld

15. september 2013

Lucky05

Sabina92 skriver:

Det ser dybt ud /: - og hvis det ikke er blevet kløet i? - ville nok lige høre lægen ad

Dybt er det ikke tror jeg.. Det ligner bare et alm sår, men hun har flere.

Anmeld

15. september 2013

Lucky05

mortilfreja skriver:

Børnesår måske??

Også min første tanke. Men hvordan dælan kan det smitte der?! Det er jo ikke ligefrem et sted man er i nærkontakt med andre børn?! Ringer til lægen imorgen russer hvad. Men syns bare det ser mærkeligt ud?!

Anmeld

15. september 2013

DianaRJS

Lucky05 skriver:

hvis ikke der har været en blæne på vil jeg også sige børnesår.

det smitter ikke kun ved berøring det kan godt komme af sig selv jeg fik det da jeg var 16, og havde slet ikke været i nærheden af nogen med det

Anmeld

15. september 2013

Lucky05

DianaRJS skriver:

hvis ikke der har været en blæne på vil jeg også sige børnesår.

det smitter ikke kun ved berøring det kan godt komme af sig selv jeg fik det da jeg var 16, og havde slet ikke været i nærheden af nogen med det

Okay. hvor længe er det om at gå væk, efter man er kommet i behandling? Tænker på hvornår hun må komme i dagpleje igen?! 

Anmeld

15. september 2013

DianaRJS

Lucky05 skriver:

Okay. hvor længe er det om at gå væk, efter man er kommet i behandling? Tænker på hvornår hun må komme i dagpleje igen?! 

her må de komemr afsted igen når de er kommet under behandling da smitten også forsvinder der men det kan godt være forskelligt fra sted til sted....

ved mig gik der 14 dage fra jeg fik cremen til det var væk, men det var også slemt da jeg var på efterskole og egentlig aldrig havde hørt om børnesår så det var lidt over i det ekstreme...

Anmeld

15. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Børnesår! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.