Hvad ville i sige er ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. september 2013

Enirt

Jeg er i gang med at skrive ned hvad der er årest (evt artiets)

TV

Musik

Tøj mode

Film

Skal bruge det til barnets bog. Men synes det er lidt svært at difinere hvad der er hører til nu og hvad der er gammelt tv mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Enirt

15. september 2013

B&J

Musik vil jeg helt sikkert skrive Psy med oppa gangnam style

Tøj: det er vil strik, alt med leopart prikker syntes det er meget lig sidste år.. (men igen er det både dame herre og børne eller

den her side kan vise film fra 2013

http://filmbiotrailer.com/film-2013.html

Anmeld

15. september 2013

Enirt

B&J skriver:

Musik vil jeg helt sikkert skrive Psy med oppa gangnam style

Tøj: det er vil strik, alt med leopart prikker syntes det er meget lig sidste år.. (men igen er det både dame herre og børne eller

den her side kan vise film fra 2013

http://filmbiotrailer.com/film-2013.html

Blev lidt forvirret mht mode, da du skrev sidste år. Min søn er fra Januar. Så det er fra i år jeg tænkte.

Men mente du sådan årti-mæssigt

Men ja tænkte bare sådan moden generelt for både mæd, kvinder og børn

Anmeld

15. september 2013

B&J

Enirt skriver:

Blev lidt forvirret mht mode, da du skrev sidste år. Min søn er fra Januar. Så det er fra i år jeg tænkte.

Men mente du sådan årti-mæssigt

Men ja tænkte bare sådan moden generelt for både mæd, kvinder og børn

nej syntes moden minder om sidste år

strik og prikke tøj høj taljede bukser meget syntes jeg folk er begyndt at gå i Heldragter det er til kvinder

syntes virkelig børn og herre tøj er også meget af det samme som sidste år den er svært syntes jeg

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Jagten kunne være et bud på årets film...

"Gangnam style" årets musik (hvor irriterende den end er )

Anmeld

15. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
LinLin skriver:

Jagten kunne være et bud på årets film...

"Gangnam style" årets musik (hvor irriterende den end er )

Jagten er fra 2012. 

For årets film (ja indtil videre), så ville jeg tage en film som Iron Man 3. Ikke fordi jeg synes det har været den bedste film, men da den illusterer et tema som har været meget populært de sidste mange år, nemlig superheltefilm. Derudover så er det den mest succesfulde film i 2013 indtil videre. 

Anmeld

15. september 2013

Enirt

Demosan skriver:

Jagten er fra 2012. 

For årets film (ja indtil videre), så ville jeg tage en film som Iron Man 3. Ikke fordi jeg synes det har været den bedste film, men da den illusterer et tema som har været meget populært de sidste mange år, nemlig superheltefilm. Derudover så er det den mest succesfulde film i 2013 indtil videre. 

Jagten er produkseret i 2012 men udkom i 2013. Har nemlig også tænkt på den og Iron Man er et godt bud også, den var vi jo selv inde og se. Så den kommer også med

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Demosan skriver:

Jagten er fra 2012. 

Ok... Jeg troede den var fra januar/februar

Anmeld

15. september 2013

hekran

Gangnam Style er fra 2012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.