Eyelash extensions og svømmehal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.093 visninger
18 svar
4 synes godt om
15. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har eyelash extensions i og skal starte til svømning en gang om ugen hvor jeg skal lærer mere

Men hvordan dækker jeg mine øjne så vandet ikke rammer vipperne da det vil falde af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

MomInTheMaking

Øh.. Dykkerbriller? Men hvis de falder af ved at komme i vand, hvordan går du så i bad? XD

Anmeld

15. september 2013

Kløver

Jeg ville lade være at tage dem på i vandet

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Øh.. Dykkerbriller? Men hvis de falder af ved at komme i vand, hvordan går du så i bad? XD

Okay hehe . Jeg vasker ikke mine øjne

Anmeld

15. september 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Okay hehe . Jeg vasker ikke mine øjne

Men du får vel vand i hovedet når du går i bad? Jeg forstår det ikke.

Anmeld

15. september 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har eyelash extensions i og skal starte til svømning en gang om ugen hvor jeg skal lærer mere

Men hvordan dækker jeg mine øjne så vandet ikke rammer vipperne da det vil falde af.

Har aldrig haft problmer ds jeg havde det og var tit i svømmehallen skete ingenting ?

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Har aldrig haft problmer ds jeg havde det og var tit i svømmehallen skete ingenting ?

Hvordan undgik du vand i ansigtet ?

Anmeld

17. september 2013

LRJ

Har Aldrig haft problemer med at svømme med mine på, selvom der Klor i vandet.. Det er selvfølgelig an på hvilken lim der er brugt om det er hele eye lashes, enkelte eller i buketter ?

Anmeld

17. september 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Hvordan undgik du vand i ansigtet ?

Jamen gjorde jeg ikke , havde hovedet under vandet , også når jeg gik i bad brusede mig da direkte i ansigtet , og aldrig tabt dem , tror det kommer an på hvilken lim de er sat fast med .
Men jeg har både dykket osv i svømmehallen

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Har Aldrig haft problemer med at svømme med mine på, selvom der Klor i vandet.. Det er selvfølgelig an på hvilken lim der er brugt om det er hele eye lashes, enkelte eller i buketter ?

Okay det er buketter . Troede de faldt af hvis der bar kom lidt vand på . Limen er god og er fra Matas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.