Eeeeeij, hold nu op!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Baaaaah, hurra for "at tage det stille og roligt" under pb!!!! 

Indtil videre har jeg været heeelt rolig, for det er jo første cyklus og min cyklus plejer at være 40dage +. Meeen, nu er jeg på cd26 og begynder at tænke "Gud, hvad hvis nu jeg faktisk har en normal 28dage cyklus nu????????" Så har jeg jo testdag i overmorgen!!!! Aaaargh, jeg prøver virkelig at stoppe mig selv, og overbevise mig selv om at cyklus stadig er mega lang. Men.... Hvad nu hvis??? 

STOOOOP!!!! Jesus altså, hvor kan man få tankemylder af det skidt (pb )

hvad ville i gå udfra? "normal" cyklus på 28dage, eller vente og se om cyklus er lige så lang som under pb1 for 2,5år siden?? 

Laver den her  Over mig selv. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Rødhætte

Mor11 skriver:

Baaaaah, hurra for "at tage det stille og roligt" under pb!!!! 

Indtil videre har jeg været heeelt rolig, for det er jo første cyklus og min cyklus plejer at være 40dage +. Meeen, nu er jeg på cd26 og begynder at tænke "Gud, hvad hvis nu jeg faktisk har en normal 28dage cyklus nu????????" Så har jeg jo testdag i overmorgen!!!! Aaaargh, jeg prøver virkelig at stoppe mig selv, og overbevise mig selv om at cyklus stadig er mega lang. Men.... Hvad nu hvis??? 

STOOOOP!!!! Jesus altså, hvor kan man få tankemylder af det skidt (pb )

hvad ville i gå udfra? "normal" cyklus på 28dage, eller vente og se om cyklus er lige så lang som under pb1 for 2,5år siden?? 

Laver den her  Over mig selv. hehe

Du lyder præcis som mig. Jeg er igang med anden cyklus og under pb1 havde jeg også en meget lang cyklus. Nu er jeg på dag 33 og har mega lyst til at teste - selvom jeg ingen symptomer har

Har ingen gode råd, men vil bare sige at du ikke er alene!

Anmeld

14. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rødhætte skriver:

Du lyder præcis som mig. Jeg er igang med anden cyklus og under pb1 havde jeg også en meget lang cyklus. Nu er jeg på dag 33 og har mega lyst til at teste - selvom jeg ingen symptomer har

Har ingen gode råd, men vil bare sige at du ikke er alene!

Det er da bare så mega ufedt!! Hvor lang var din første cyklus? 

Anmeld

14. september 2013

Rødhætte

Mor11 skriver:

Det er da bare så mega ufedt!! Hvor lang var din første cyklus? 

Min første cyklus var 31 dage (efter hormon spiral). Har du tage p piller?

Anmeld

14. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rødhætte skriver:

Min første cyklus var 31 dage (efter hormon spiral). Har du tage p piller?

Ej så er det da også nervepirrende at være på dag33 nu!!!!! 

Ja, jeg har tager p-piller

Anmeld

14. september 2013

Tulipan

Har du brugt ÆL test eller holdt øje med dit udflåd eller på anden måde styr på din ægløsning?
For det vil hjælpe dig rigtig meget jo?

Ellers ville jeg vente med at teste til efter dag 28 + symptomer... Hvis du kan holde så længe, ved godt det er forfærdeligt

Min cyklus var rimelig stabil med +/- 3 dage, men jeg brugte alligevel ÆL test fordi det gav mig utrolig meget ro på

Så det er mit bedste råd
Held og lykke

Anmeld

14. september 2013

Rødhætte

Mor11 skriver:

Ej så er det da også nervepirrende at være på dag33 nu!!!!! 

Ja, jeg har tager p-piller

Jeg tog en test for 4 dage siden og den var negativ, så venter nu bare på min mens så vi kan komme videre.. Efter jeg havde været på p piller var min cyklus også fuldstændig ude af kurs. Der var held efter 5 cykluser, så  for at du snart er gravid.

Anmeld

15. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym23 skriver:

Har du brugt ÆL test eller holdt øje med dit udflåd eller på anden måde styr på din ægløsning?
For det vil hjælpe dig rigtig meget jo?

Ellers ville jeg vente med at teste til efter dag 28 + symptomer... Hvis du kan holde så længe, ved godt det er forfærdeligt

Min cyklus var rimelig stabil med +/- 3 dage, men jeg brugte alligevel ÆL test fordi det gav mig utrolig meget ro på

Så det er mit bedste råd
Held og lykke

Nej, bruger ikk æl-tests da det vil spolere ideen med at "tage det som det kommer"

men har da holdt øje med udflåd, og der har ikke været æl-slim. Er på dag 27 nu. Men har hørt at ikke alle får det. Havde smerter hele ugen efter mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.