Jeg har virkelig brug for hjælp ang min mand
Jeg skal Gøre en mega lang historie kort.
Min mand har så mange smerter i sin ene skulder, han har så mange smerter at han ikke kan løfte vores børn. Han kan ikke slå græs. Ikke lave de ting som en mand tit render og laver på et hus, fx tag, lofter osv
Han gik til lægen, blev sendt videre til kiropraktor, det Hjalp ikke
Han gik til lægen igen, blev sendt til fys. Det hjalp ikke.
Han gik til lægen igen, blev sendt til scanning, de fandt en sort plet på hans skulder, på størrelse med en tennisbold, de sagde at det havde ingen betydning.
Min mand har stadig mange smerter i skulderen, går igen til lægen, bliver sendt til noget på privat hospitalet i kKøbenhavn, intet hjælper.
Han går til lægen igen og siger at smerterne snart tager livet af ham, lægens svar er at han bare må leve med det???????????!!!!!!!!! Han siger så vil min mand at folk som bliver ved med at komme igen, er de patienter som aldrig har ondt??????!!!!!!
Alle disse ovennævnte ting sker inden for et år.
Nu til mit spørgsmål.,Min mand har kroniske smerter i hans skulder og det går nu videre ud i armen, lægen nægter at hjælpe. Akupunktur er prøvet det hjælp heller ikke.
Min stakkels mand kom grædende til mig her til aften, faldt sammen i gråd og sagde hjælp mig med de forbande smerter, jeg kan ikke holde til det mere
Hvad skal jeg Gøre? Jeg vil Gøre alt for at hjælpe ham. Han spiser et hav af panodiler, men intet tager hans smerter.
Ingen vil hjælpe, hvad kan jeg Gøre, for at han får hjælp til de smerter i hans skulder.?
Han har så ondt at han ikke engang har energi og overskud til at lege med hans to børn på to og fire år
Tak fordi du læste med.