Ja man kan vel ikk kalde en klemt finger for syge børn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Ayasmor skriver:

Stakkels lille pus. Det er bare aldrig sjovt når de kommer til skade Det er heldigvis rigtig pænt ud, dog ville jeg personligt give plaster på igen. Hun er ret lille og leger med mange forskellige ting, som udgør en stor risiko for, at der går betændelse i sårene. Så længe der ikke er skorpe på ville jeg sørge for at holde det "lukket for tilgang" og rense det af og til indtil de er lukket igen. Rigtig god bedring hende og god ferie

Hun får skam ogs plaster på igen

Men fordi hun har haft plaster på hele natten er hendes hud hvid og opløst .. Så jeg ville bare vente til huden så lidt pænere .. Hum er lige ude og gå tur med sin far .. Når hun kommer hjem , bliver det renset og der bliver sat nyt plaster på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Holbæktrunten

Moooooooartilto:) skriver:

Hun har spist nu

Vi tag plastret af .. Og det bløder ikk længer .. Lige nu render hun rundt UDEN. Plaster på .. Leger danser holder på ting rør på ting ja med den dårlig hånd !

Jeg tror bare jeg kan tag det helt roligt

Jeg vedhæfter lige et billede så du kan se set hvis min mobil vel

Jamen det ser jo indtil videre ganske fredeligt ud - dog ser huden lidt macereret (opløst) ud. Jeg ville give det lidt luft og lade det tørre, og så dække det til når hun leger, for ikke at invitere til infektion

Anmeld

15. september 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Holbæktrunten skriver:

Jamen det ser jo indtil videre ganske fredeligt ud - dog ser huden lidt macereret (opløst) ud. Jeg ville give det lidt luft og lade det tørre, og så dække det til når hun leger, for ikke at invitere til infektion

Lige præcis det jeg gjorde

Det var fordi hun fik gennemsigtigt plaster på .. Det har så gjort at huden er blevet såen ..

Men det er rigtig flot nu .. Og vi har fået købt nyt plaster så alt er fredeligt

Der er endda begyndt at komme hårdhud/ skæbe på .. Så regner med det nok skal blive flot til om et par dage

Men i nat for det lov til at være uden plaster . Det var jo kun fordi det havde blødt meget hun fik det på til natten ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.