Er det bare mig eller :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
3 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Håber I kan klarer en lidt længere forklaring

Min kæreste og jeg har været sammen i knap 1år, før det havde vi været kæreste i 6 måneder for 4 år siden .

Han er 28 og jeg 22.

Han har tidligere været afhængig af hash dagligt og stoffer i weekenderne. Da vi fandt sammen for 1 år siden , var han på kontanthjælp og det er jeg meget imod at man bare dovner den for at få penge. Så jeg fik skubbet ham igang med uddannelsen som social og sundhedshjælper. Han blev en helt anden, på den gode måde. og var så glad for at jeg hjalp ham igang. Efter nogle måneder, fandtj eg ud af der var rod i hans økonomi, så jeg pressede ham lidt langt ud fordi vi gerne skulle have en fremtid sammen . Fandt 3 ting som stod i RKI og 3 andre ubetalte regninger som var roget til inkasso. Men i samarbejde fik vi sammen lavet aftaler om betaling. Jeg har været med ham i banken x mange og endelig er der kommet styr på det. Jeg styrer hans økonomi pt. Det skal lige siges vi bor ikke sammen.

I søndags kom det frem at ham og hans kammerat havde røg en joint sammen, han var på besøg oppe fra Norge.

Og i torsdags pressede jeg ham for sjovt men det kom så frem at han så har røget joint cirka 1 gang om måneden siden vi begyndt at være sammen.

Jeg ved godt det ikke er ret meget, men når jeg har spurgt ham så har han altid benægtet. Så det skuffede mig .

Hvordan havde i reageret?

Og en ting mere er at når vi ikke er sammen, så er han rigtig dårlig til at være sig selv. Han skal altid være sammen med nogle andre og det går tit op i bajer. Igår kom jeg syg hjem fra job og ringede til ham kl.19.00 og spurgte hvad han lavede , han var sammen med en kammerat og fik nogle øl. Så hørte jeg intet fra ham , før jeg selv kontaktede han i nat 2.00 hvor han så var taget i byen (med den undskyldning at det var hans kammerat der ville). De skulle bare lige have en øl og så hjem . Han var så hjemme kl.5.00 .

Det irritere mig at han ikke kan skrive eller meddele hvad han laver og han kan intet selv se i disse fejl.

Er det bare mig eller hvordan villei reagere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

SD21

Anonym skriver:

Håber I kan klarer en lidt længere forklaring

Min kæreste og jeg har været sammen i knap 1år, før det havde vi været kæreste i 6 måneder for 4 år siden .

Han er 28 og jeg 22.

Han har tidligere været afhængig af hash dagligt og stoffer i weekenderne. Da vi fandt sammen for 1 år siden , var han på kontanthjælp og det er jeg meget imod at man bare dovner den for at få penge. Så jeg fik skubbet ham igang med uddannelsen som social og sundhedshjælper. Han blev en helt anden, på den gode måde. og var så glad for at jeg hjalp ham igang. Efter nogle måneder, fandtj eg ud af der var rod i hans økonomi, så jeg pressede ham lidt langt ud fordi vi gerne skulle have en fremtid sammen . Fandt 3 ting som stod i RKI og 3 andre ubetalte regninger som var roget til inkasso. Men i samarbejde fik vi sammen lavet aftaler om betaling. Jeg har været med ham i banken x mange og endelig er der kommet styr på det. Jeg styrer hans økonomi pt. Det skal lige siges vi bor ikke sammen.

I søndags kom det frem at ham og hans kammerat havde røg en joint sammen, han var på besøg oppe fra Norge.

Og i torsdags pressede jeg ham for sjovt men det kom så frem at han så har røget joint cirka 1 gang om måneden siden vi begyndt at være sammen.

Jeg ved godt det ikke er ret meget, men når jeg har spurgt ham så har han altid benægtet. Så det skuffede mig .

Hvordan havde i reageret?

Og en ting mere er at når vi ikke er sammen, så er han rigtig dårlig til at være sig selv. Han skal altid være sammen med nogle andre og det går tit op i bajer. Igår kom jeg syg hjem fra job og ringede til ham kl.19.00 og spurgte hvad han lavede , han var sammen med en kammerat og fik nogle øl. Så hørte jeg intet fra ham , før jeg selv kontaktede han i nat 2.00 hvor han så var taget i byen (med den undskyldning at det var hans kammerat der ville). De skulle bare lige have en øl og så hjem . Han var så hjemme kl.5.00 .

Det irritere mig at han ikke kan skrive eller meddele hvad han laver og han kan intet selv se i disse fejl.

Er det bare mig eller hvordan villei reagere ?

Egentlig, så synes jeg ikke du kan forlange at få meddelt hvad han laver, medmindre han selv fortæller det, da i ikke bor sammen. Dvs at han efter min mening ikke behøver stå til ansvar overfor dig :-)
Mht at ryge hash/en joint, så har jeg altid forklaret min kæreste at jeg ikke ville have det i mit liv og hvis jeg fandt ud af at han gjorde det, så røg han ud. Kort og kontant, det ved jeg godt, men det er sådan jeg har valgt at tackle det - det skal så lige siges at min kæreste aldrig ville røre hverken stoffer eller hash, men derfor kender han alligevel godt mine retningslinjer :-)

Anmeld

14. september 2013

B&J

syntes det er så flot du har hjulpet ham så meget virkelig jeg syntes du skal have en kæmpe krammer..

MEN HUSK lige meget hvad kan du ikke hjælpe ham med alt, og hvis han ikke selv ønsker at hoppe uden om de trælse ting i hans liv kan du ikke gøre mere for ham

Anmeld

14. september 2013

C-Dog

Jeg ville sagtens kunne være venner med ham, Jeg har et par venner som ham, men de er lidt nogle fuck'ups i mine øjne og jeg ville ikke have forhold til sådan en. Så jeg ville nok reagere ved at sige noget i stil med, du er skøn, men det liv vi har nu, er bare ikke mig. :-)
Jeg gider ikke en fyr der altid ryger på druk, lyver, er egoistisk/ubetænksom- når jeg er syg vil jeg sg nurses om og mindst ha et par get better sms'er. Mht at ryge hash, en gang pr måned er jo ikke meget og jeg ville godt kunne leve med det så længe der ikke er børn i forholdet. I bor ikke engang sammen så det er hans egen sag imo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.